Mobil Tema Hakkında Görüşleriniz
-
CEO bunu yazdı
şaka bi yana da o ne kadar hızlı açılıyo la site..
allah allah. Bende o kadar da hızlı değil hocam aslında :)
-
upzilla
-
ben de çok beğendim, gayet hızlı açıldı :) bu tema ile ilgili bir şey mi yoksa mobile kodlama mı yaptınız?

bir de arkadaşların söylediği gibi en alttaki sayfalama kısmında problem var..

-
@unbalanced
Huerfanos tarafından 21/Şub/13 15:37 tarihinde düzenlenmiştir
tema hocam , biz sadece sadeleştirdik. Yorumun için teşekkürler.
Toplam Hit: 1431 Toplam Mesaj: 15
