Mode Xl-Militanz[İstek&Paylaşım]
-
Arkadaşlar Ankaralı Gangstalarımız yeni albüm çıkardılar 1 ocakta param yok alamam bu aralar (:
Albümün adı Militanz.Şöyle bir künyesi var;
---
Militanz
HipHop için mücadele eden kimse!..Mode XL(veyasin&evrenbesta)’in ilk ismi bugün yeni albümlerinin adini alarak karsimiza çikiyor. 8 parçadan olusan temiz bir albüm gibi görünse de, albümü dinlerken soludugunuz hava oldukça kirli ve oldschool. Albümde kullanilan vokal teknikleri ise bir o kadar yenilikçi.
Albüm için hazirlanan görsel çalismalar, anlatilmak istenenlerle uyum içinde. Düzmece parçasina çekilen video klip gerçek bir otopsi salonun da çekilen ilk video klip olma özelligini tasiyor. Bu video klip ile çikis yapan albümün, ikinci video klip parçasi Travma ise simdiden hazir ve yayinlanacagi günü bekliyor.Albümün Künyesi:
- Travma
- Düzmece
- Manset
- süpheli
- Kadife Dilekler
- Bacak Arasi
- Terapi
- Tarif
---
işte böyle :D ben 2 tane parçasını bulabildim gerçi travmayı kendileri vermişlerdi.
diğer parçada klip cekilen düzmece.
Düzmece Rapidshare Linki: http://rapidshare.com/files/80923552/Model_XL_-_Duezmece.mp3.html
Düzmece youtube linki (klip) : http://www.youtube.com/watch?v=gaIc3ehJZPU
Travma Rapidshare Linki: http://rapidshare.com/files/80926033/Mode_XL_-_Travma.mp3.html
Şimdi var mı paylaşabilecek olan full albümü :?
-
evet, paylaşabilecek birisi var mı. Mode XL yine yapmış.Çok merak ediyorum albümü.
-
bende en son çıkan albümleri war
http://rapidshare.com/files/49955557/Mode_Xl.rar.html
bide toz konduramassın
http://rs11.rapidshare.com/files/20303626/Toz_Konduramazs__305_n.wma
-
jayde bunu yazdı:
-----------------------------bende en son çıkan albümleri war
http://rapidshare.com/files/49955557/Mode_Xl.rar.html
-----------------------------
bu Altın Jak albümü mü, Serseri Serbest Stili albümü mü, funkstazi mi? yoksa Militanz mı? bize militanz lazım. emin misin yani o açıdan sordum. -
hacı bu en son cıkan album dıosunda linkte albumun ismi yazmıo .bu adamların en son cıkan albumu militanz sarkıların adlarını sölesen sendeki ona göre ındrsek.
-
ilk linkteki şarkılar
müptela
konvoya dahil ol
salla zarları
kral benim
küresel etiket
parayı yarat
hadi ..ktir
erotizma
bo booom
biri beni sustursun -
buda değil bunlar epey eski şarkılar :(
neyse saolasın .beklicez artık.
-
jayde bunu yazdı:
-----------------------------ilk linkteki şarkılar
müptela
konvoya dahil ol
salla zarları
kral benim
küresel etiket
parayı yarat
hadi ..ktir
erotizma
bo booom
biri beni sustursun
-----------------------------
bunlar karışık. albüm dışı şarkılar ve diğer albümdeki şarkılar var. bu değil :/ yine de saol -
hacılar bu albümü gidin alın
rap dinliyorsanız emege saygı duyun
Militanz albümünü yükleyeni yasin öpsün emii
hem adamım öpcegi yeri ve nasıl öpecegini iyibilir
-
Gubarigam bunu yazdı:
-----------------------------hacılar bu albümü gidin alın
rap dinliyorsanız emege saygı duyun
Militanz albümünü yükleyeni yasin öpsün emii
hem adamım öpcegi yeri ve nasıl öpecegini iyibilir
-----------------------------albüm satılsa bi yerlerde gidip alıcam .
burayada yüklerim.
işin garip yanı benim adımda Yasin :D
-
hacettepenin morgunda çekildi:D bundan sonraki kliplerde o tarz olcak... travmanın klibide cok güzel
