folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder Model Uçak Hakkında Bir Kaç Soru...



Model Uçak Hakkında Bir Kaç Soru...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    calculator
    calculator's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    sadece motor fiyatının nekadar oldugunu sordum hocam sen helikopter koymussun model uçakla model helikopterlerin motorlarının farklı olduklarını biliyordum. :S


    Çok üşengec
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

    uppp!


  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

    Sorularıma cvp alamadım :| Yardımlarınızı Bekliyorum...


  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ankistizm
    ankistizm's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2007
    Erkek

    o ilk sayfada görünen ata eskiden gökcendi artık ata arkadaslar ne kadar kagıt ucak desede o bir serbest uçuş modeli ağırlıgı 300 g altında bir planör I.tekamül flamingo ile yapılıyor su an flamingo bir tahrik mekanizmasıyla havalanıyo dünya capında fia tabanlı turnuvaları var bunlar işin temeli tabii bizim yasımızdakilere bunlar oyuncak geliyo ama 7 yasında bir cocugun ata modelini ucururkenki sevincini  görseniz hayatta hiçbişeyden zevk almadıgınız dank eder kafanıza gelelim rc egitimine rc ucurmak için egtime gerek yok uzaktan kumandalı araba kullandıysanız ucakta ucurursunuz. fırcasız motorlar lipo piller icad olduktan sonra benzinli motor tarih olmustur. işin şakası tabii . illede sertifika alıcagım diyosanız samsunda veririz no problem :) basit bir kac sartı var türk hava kurumuna üye olmak gibi sertifika sadece turnuvalara katılmanızı saglar eger ben benzinli model ucururum diyosanız sertifika alırsınız egitim kebaptır. hoca ve sizdeki kumanda ucagı senkron kumanda eder hoca istediği zaman ucagı sizden alır kendi kullanır. ilk etapta sizden havada kare cizmenizi ister bosuna ugrasmayın model ucaklarda gercek ucaklar yamaç paraşütleri trenler gibi geniş döner aslında elips cizersiniz ama hoca bunu kare görür hata yaparsanız yere düşmeden hoca klips atar :D daha sonra düzgün bir kalkıs ister sizden son olarakta iyi bir iniş daha ben bir kere istediğim gibi inemedim ama indiğinizde iniş takımları tek parcaysa bu iyi bir iniştir.

Toplam Hit: 4583 Toplam Mesaj: 15