folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Modem Güncellemesi İle İlgili Bir Problem.



Modem Güncellemesi İle İlgili Bir Problem.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Zyxel p600 serisi bir modemim var dün modem güncelleme yaparken abim internet gitti diye modemi kapatmış güncellemeyi yarıda kesmiş.Daha sonra eve gelip modemi açtığımda power ışığı yanıp sönüyor sabitlenmiyor diğer ışıkları sönük ve ethernet bağlantısını da görmüyor modemin içine giremiyorum reset atmaya çalıştım atmadı bununla ilgili bir çözüm önerebilecek olan var mı ?


    .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jawsap67
    jawsap67's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2007
    Erkek

    aynı şey benim airties  in başına geldi bişey yapamadım servise gönderdim hemen hallettiler.


    Düzen hayatından memnun, düzülen ne zaman değişecek
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    giremiyormusun içine


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    giremiyormusun içine


    -----------------------------

    yok zaten ethernet kablosunu taksam bile ağ bağlantısı yok diyor.


    .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek

    aynısını bende yaptım cumartesi günü. zoom x6 modemdi benimki. yazılım yüklerken kardeşim kapattı modemi. çözüm bilen varsa bi anlatıversin nasıl olacağını. modemin arayüzüne girilmiyor çünkü ip vermiyor :)


    Naber la?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanalcaptan
    Sanalcaptan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2010
    Erkek

    Aşağıda resetlemeyi adım adım uygularsan sorun giderilmiş olacaktır.
    RESET
    1. Cihaz açma / kapama tuşuna basılarak kapalı duruma getirilir.
    2. Cihaz kapalıyken arka kısmında bulunan reset tuşuna (küçük bir tuş) kalem ucu ile basılı tutulur.
    3. Reset tuşu basılıyken elimizi reset tuşundan çekmeden modem açma / kapama düğmesine basılarak tekrar açılır.
    4. Modemin tüm ışıkları sönüp yanıncaya kadar (yaklaşık 20 Sn.) reset tuşuna basılı bir şekilde durur ve bu işlem olduktan sonra reset tuşundan elimizi çekeriz.
    5. Reset tuşundan elimizi çektikten sonra power - lan (10/100) -ve dsl ışıkları sabit oluncaya kadar beklenir.
    6. Sonra internet explorer sayfasından adres kısmına 192.168.1.1 yazılarak modemin arayüzüne erişilir.
    7. Karşımıza gelen şifre ekran ındaki noktaları silerek (modemin resetlendiğ varsayılarak) default şifre olan 1234 yazıp modeme erişim sağlanır.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    JackDaniels bunu yazdı:
    -----------------------------

    Aşağıda resetlemeyi adım adım uygularsan sorun giderilmiş olacaktır.
    RESET
    1. Cihaz açma / kapama tuşuna basılarak kapalı duruma getirilir.
    2. Cihaz kapalıyken arka kısmında bulunan reset tuşuna (küçük bir tuş) kalem ucu ile basılı tutulur.
    3. Reset tuşu basılıyken elimizi reset tuşundan çekmeden modem açma / kapama düğmesine basılarak tekrar açılır.
    4. Modemin tüm ışıkları sönüp yanıncaya kadar (yaklaşık 20 Sn.) reset tuşuna basılı bir şekilde durur ve bu işlem olduktan sonra reset tuşundan elimizi çekeriz.
    5. Reset tuşundan elimizi çektikten sonra power - lan (10/100) -ve dsl ışıkları sabit oluncaya kadar beklenir.
    6. Sonra internet explorer sayfasından adres kısmına 192.168.1.1 yazılarak modemin arayüzüne erişilir.
    7. Karşımıza gelen şifre ekran ındaki noktaları silerek (modemin resetlendiğ varsayılarak) default şifre olan 1234 yazıp modeme erişim sağlanır.


    -----------------------------

    hacı bunu denedim ama bidaha deniyim.belki eksik yaptığım bişeyler vardır.modem hiçbişeye tepki vermiyor reset meset hak getire :)


    .
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek

    bende bi deneyip sonucu yazarım. bakalım işe yarayacakmı.

    eğer işe yaramazsa başka bi çözümü varmı?

    bi tane tamirciye götürdüm herif 40 tl istedi yazılım yüklemek için.


    Naber la?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    sanane bunu yazdı:
    -----------------------------

    bende bi deneyip sonucu yazarım. bakalım işe yarayacakmı.

    eğer işe yaramazsa başka bi çözümü varmı?

    bi tane tamirciye götürdüm herif 40 tl istedi yazılım yüklemek için.


    -----------------------------

    modem kaç para zaten a.q :)


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    sanane bunu yazdı:
    -----------------------------

    bende bi deneyip sonucu yazarım. bakalım işe yarayacakmı.

    eğer işe yaramazsa başka bi çözümü varmı?

    bi tane tamirciye götürdüm herif 40 tl istedi yazılım yüklemek için.


    -----------------------------

    modem kaç para zaten a.q :)


    -----------------------------

    maynaak maynak olmasa 40 tl istermi :D


    Naber la?
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    eski modemde bir kaçkez başıma gelmişti. İp veriyordum sanırım hatırlayamadım hocam. 2 kez yanlış yükleme sonucu restleyip ip vererek denemiştim.

    başarılı da oldum fakat tam hatırlayamadım neler yaptığımı uzun zaman oldu aynı hataya düşmeyeli :D

    bi dene bakalım

Toplam Hit: 2781 Toplam Mesaj: 13