folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Modem Hızını Sömürmek



Modem Hızını Sömürmek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    Hocalar biz apartmanca 2mbit kotasız internet bağlattık. 3 kişiyiz. modemi ben ve üst komşum kablosuz kullanıyoruz. alttaki komşuya da kablo çektik ethernet kablosu ile giriyo. şimdi alttaki herif durmadan bişeler indiriyo. ben idm kullanıyorum fakat indirme hızım 50kb/s yi geçmiyo :|

    şimdi benim üstünlüğüm airties modemin arayüz şifresini bi tek ben biliyorum. adamın mac adresini engellemeyi düşündüm fakat illaki bize soracak.

    şimdi sorum şu; bunun internetine herhangi bir sınır koyabilir miyim? veya nasıl internetin tüm hızını ben sömürebilirim?


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PHP-SEO Developer
    Erdem
    Erdem's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2002
    Erkek

    flashget tarzı programlar ağdan bütün enerjiyi çekiyo o arkadaşa söle onla çekmesin :)

     

    yada sende onla çek eşit olun ben diğer çocuğa acıyom :)


    Php for SEO nun ardından Php for Gcode (CNC)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    Zxone bunu yazdı:
    -----------------------------

    flashget tarzı programlar ağdan bütün enerjiyi çekiyo o arkadaşa söle onla çekmesin :)

     

    yada sende onla çek eşit olun ben diğer çocuğa acıyom :)


    -----------------------------

    hocam flashgetten daha hızlı indiriyo idm ama :\


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    valla bende wireless kullanıyorum nalet ossun modem şifresinide bilmiyorum eleman da laptoptan aynı ağa bağlanıyor ama benden daha hızlı nete giriyor ben air 2410 300mb adaptör kullanıyorum ama adam laptopun kendi kartıyla on numara giriyor bunu nasıl hallederik


    tahribat.com a can feda
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    affınıza sığınıyor, konuyu upluyorum..


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    R3D
    R3D's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2009
    Erkek

    Hacı bi kaç gün öncede benzer bi konu açılmıştı Modemdeki QoS ayarlarından yerel ağdaki her IP ye belli bi sınır konulabiliyor diye biliyorum. Ama modemin bu özelliğin olması gerekiyor.

    http://tr.wikipedia.org/wiki/QoS_(port_önceliği)

    şurdan yardım alabilsin. 


    "Mey biter saki kalır Her renk solar haki kalır Diploma insanın cehlini alsada; Hamurunda varsa,eşeklik baki kalır..."
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    Dengbej bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

    hocam pek bi etkisi olmadı :\

    hocalar bi de bu adam hacker ım felan diyomuş. yani lamermiş galiba. bu işin altından nasıl kalkabilirim ? up.


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xursi
    xursi's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2005
    Erkek

    MMB bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dengbej bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

    hocam pek bi etkisi olmadı :\

    hocalar bi de bu adam hacker ım felan diyomuş. yani lamermiş galiba. bu işin altından nasıl kalkabilirim ? up.


    -----------------------------

    Hoca sende kıllığına maci filtrele adamın :D en aktif olduğu saatlerde kes bağlantısını 2- 3 dakakda bir kes :D Adam ararsa snei bağlantı gidiyor abi benimkide gidiyor falan :d

                 Ayrıca adam made heykır bu bilgiyi senl e paylaşmasındaki amaç ne dir:d Seni heyklerimmi diyor D::D?

     

    not : 2. postta arkadaş yazmış 3. kişiye acıyorum diye :D:D Bende...

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oliWeR
    oliWeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2003
    Erkek

    yarın bir gün bu heykır(!) bir halt karıştırırsa gelip sizi evden almasınlar :)


    Ne çok küfür ediyorsun diyorlar. Ne yani hayatın içine edenlere şiir mi yazayım ?
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    yok hocalar diğer komşum diyo hacker diye :)  bana da diyo zaten xD  bi iki programın crackini yaptım okadar. :P

    mac filitrelemesini ben de düşündüm fakat ev sahibine neden oluyo felan dicek, eve sahibi de bana gelip sorcak; aşağıya internet gitmiyomuş neden olabilir diye... ben de "girmesin diye filtre koydum" mu dicem :D


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xursi
    xursi's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2005
    Erkek

    hayır.

    Bilmem diyecen benimde bağlantım gidip geliyor.. Aşırı yüklenmedendir diyecen:D:D

Toplam Hit: 5513 Toplam Mesaj: 19