Modem Hızını Sömürmek
-
Hocalar biz apartmanca 2mbit kotasız internet bağlattık. 3 kişiyiz. modemi ben ve üst komşum kablosuz kullanıyoruz. alttaki komşuya da kablo çektik ethernet kablosu ile giriyo. şimdi alttaki herif durmadan bişeler indiriyo. ben idm kullanıyorum fakat indirme hızım 50kb/s yi geçmiyo :|
şimdi benim üstünlüğüm airties modemin arayüz şifresini bi tek ben biliyorum. adamın mac adresini engellemeyi düşündüm fakat illaki bize soracak.
şimdi sorum şu; bunun internetine herhangi bir sınır koyabilir miyim? veya nasıl internetin tüm hızını ben sömürebilirim? -
flashget tarzı programlar ağdan bütün enerjiyi çekiyo o arkadaşa söle onla çekmesin :)
yada sende onla çek eşit olun ben diğer çocuğa acıyom :)
-
Zxone bunu yazdı:
-----------------------------
flashget tarzı programlar ağdan bütün enerjiyi çekiyo o arkadaşa söle onla çekmesin :)
yada sende onla çek eşit olun ben diğer çocuğa acıyom :)
-----------------------------
hocam flashgetten daha hızlı indiriyo idm ama :\ -
valla bende wireless kullanıyorum nalet ossun modem şifresinide bilmiyorum eleman da laptoptan aynı ağa bağlanıyor ama benden daha hızlı nete giriyor ben air 2410 300mb adaptör kullanıyorum ama adam laptopun kendi kartıyla on numara giriyor bunu nasıl hallederik
-
affınıza sığınıyor, konuyu upluyorum..
-
Hacı bi kaç gün öncede benzer bi konu açılmıştı Modemdeki QoS ayarlarından yerel ağdaki her IP ye belli bi sınır konulabiliyor diye biliyorum. Ama modemin bu özelliğin olması gerekiyor.
http://tr.wikipedia.org/wiki/QoS_(port_önceliği)
şurdan yardım alabilsin.
-
Dengbej bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------
hocam pek bi etkisi olmadı :\
hocalar bi de bu adam hacker ım felan diyomuş. yani lamermiş galiba. bu işin altından nasıl kalkabilirim ? up. -
MMB bunu yazdı:
-----------------------------
Dengbej bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------
hocam pek bi etkisi olmadı :\
hocalar bi de bu adam hacker ım felan diyomuş. yani lamermiş galiba. bu işin altından nasıl kalkabilirim ? up.
-----------------------------Hoca sende kıllığına maci filtrele adamın :D en aktif olduğu saatlerde kes bağlantısını 2- 3 dakakda bir kes :D Adam ararsa snei bağlantı gidiyor abi benimkide gidiyor falan :d
Ayrıca adam made heykır bu bilgiyi senl e paylaşmasındaki amaç ne dir:d Seni heyklerimmi diyor D::D?
not : 2. postta arkadaş yazmış 3. kişiye acıyorum diye :D:D Bende...
-
yarın bir gün bu heykır(!) bir halt karıştırırsa gelip sizi evden almasınlar :)
-
yok hocalar diğer komşum diyo hacker diye :) bana da diyo zaten xD bi iki programın crackini yaptım okadar. :P
mac filitrelemesini ben de düşündüm fakat ev sahibine neden oluyo felan dicek, eve sahibi de bana gelip sorcak; aşağıya internet gitmiyomuş neden olabilir diye... ben de "girmesin diye filtre koydum" mu dicem :D -
hayır.
Bilmem diyecen benimde bağlantım gidip geliyor.. Aşırı yüklenmedendir diyecen:D:D
