Modem Şifresi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxspiderxx
    xxspiderxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ekim/2007
    Erkek
    modemin şifresini unuttum şimdi port açmaya çalışıyom ama şifreye yanlış diyo şifreyi değiştirebilir miyim ya da şifreyi öğreneceğim bi yer var mı?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    reset at modeme :|

    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kalekule
    kalekule's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2008
    Erkek
    Kullanma kılavuzunda yazar.Eğer şifreyi değiştirdiysen modeme reset at şifre sıfırlanacaktır.Modemin marka ve modelini yazarsan arkadaşlar yardımcı olacaktır...

    Nebula
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    ule adam bi modemin markasını modelini yazar yaff. hem şifreyi daha önce değiştirdinmiydi ?

    Living Death
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxspiderxx
    xxspiderxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ekim/2007
    Erkek

    şifreyi daha önce değiştirdim.reset atmak çözüm değil sifreyi değiştirmiyo yani reset

    modem: zyxel p660ru t1 v2

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kalekule
    kalekule's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2008
    Erkek
    ilk önce internet tarayıcımızın adres barına 192.168.1.1 yazıp modem arayüzüne giriyoruz.
    modem şifremizi giriyoruz.standart şifre:1234

    Modeme nasıl reset atıyorsunuz?modemin arkasında ufak bir delik vardır kalem gibi sivri uçlu bir nesneyle oraya 6 saniye basılı tut

    Nebula
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxspiderxx
    xxspiderxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ekim/2007
    Erkek

    ok sorunu çözdüm herkese teşekkür

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxspiderxx
    xxspiderxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ekim/2007
    Erkek
    bu arada bu modeme port nası açılır bilen var mı
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    edonline
    edonline's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Nisan/2008
    Erkek

    Matkapla :)....

     

    Şaka tabi menuleri aklımda değil PDF ini indirip hemen söylicem.

     


    sanma şahım herkesi sen sadıkane yar olur herkesi sen dost mu sandın belki o agyar olur sadıkane belki o alemde bir dildar olur yar olur agyar olur dildar olur serdar olur
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    edonline
    edonline's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Nisan/2008
    Erkek

    Modem config menusunun ortasında advanced setup  

    altında NAT a gir ve SuaOnly seçeneğinin yanındaki edit Details

    butonuna tıkla.

    start port end port a açmak istediğin port aralığını örn: 2000-2005 veya 3389-3389 gibi olabilir ip ye ise yönlendirilecek IP yi (yani kullandığın bilgisayarın ) yazman yaticektir. 


    sanma şahım herkesi sen sadıkane yar olur herkesi sen dost mu sandın belki o agyar olur sadıkane belki o alemde bir dildar olur yar olur agyar olur dildar olur serdar olur
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxspiderxx
    xxspiderxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ekim/2007
    Erkek
    edonline bunu yazdı:
    -----------------------------

    Modem config menusunun ortasında advanced setup  

    altında NAT a gir ve SuaOnly seçeneğinin yanındaki edit Details

    butonuna tıkla.

    start port end port a açmak istediğin port aralığını örn: 2000-2005 veya 3389-3389 gibi olabilir ip ye ise yönlendirilecek IP yi (yani kullandığın bilgisayarın ) yazman yaticektir. 


    -----------------------------

    eyv. hacı çok sağol yapayım hemen teşekk.

Toplam Hit: 1792 Toplam Mesaj: 12