Modem Veya AP Alınacak.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efsane_212
    efsane_212's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Aralık/2009
    Erkek
    Dos_Attach bunu yazdı

    sıfır kullanılmamış bundan var işini görürse fiyatını anlaşırız.

    http://www.vatanbilgisayar.com/re1000-kablosuz-range-extender.html

    Hocam bana ucuz yollu bişeyler lazım.

    Burada Tenda A3 gibi uygun fiyatlı iş görecek ürünler de var.
    Olur da birinin elinde bu tür cihazlar vardır da nakite çevirmek ister v.s.. diye yazdım.


    Önemli olan; hayatta "en çok şeye sahip olmak" değil, "en az şeye ihtiyaç duymaktır.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dos_Attach
    Dos_Attach's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2007
    Erkek
    efsane_212 bunu yazdı
    Dos_Attach bunu yazdı

    sıfır kullanılmamış bundan var işini görürse fiyatını anlaşırız.

    http://www.vatanbilgisayar.com/re1000-kablosuz-range-extender.html

    Hocam bana ucuz yollu bişeyler lazım.

    Burada Tenda A3 gibi uygun fiyatlı iş görecek ürünler de var.
    Olur da birinin elinde bu tür cihazlar vardır da nakite çevirmek ister v.s.. diye yazdım.

    yazan fiyatın yarısına versem bile senin cihazdan 3 tane ediyor :) alırsan yarısına veririm o fiyatın


    Dolar Ve Euro zulada elimde çek defteri, bir imzayla işin tamam arabanı çek serseri.!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efsane_212
    efsane_212's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Aralık/2009
    Erkek
    Dos_Attach bunu yazdı
     

    yazan fiyatın yarısına versem bile senin cihazdan 3 tane ediyor :) alırsan yarısına veririm o fiyatın


    Hocam dediğim gibi çok para gömmek istemiyorum.

    Bu vdsl muhabbetine boşa çıkan adsl modemler var.
    O tür cihazları tercih ediyorum. 


    Önemli olan; hayatta "en çok şeye sahip olmak" değil, "en az şeye ihtiyaç duymaktır.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    selo-g
    selo-g's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Temmuz/2011
    Erkek

    hocam elimde bir adet vmg3312-b10a mevcut ne kadar verirsiniz ? çalışır durumda hiç bir problemi yoktur

     

    selo-g tarafından 09/Oca/16 01:35 tarihinde düzenlenmiştir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efsane_212
    efsane_212's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Aralık/2009
    Erkek
    selo-g bunu yazdı

    hocam elimde bir adet vmg3312-b10a mevcut ne kadar verirsiniz ? çalışır durumda hiç bir problemi yoktur

     

    PM..


    Önemli olan; hayatta "en çok şeye sahip olmak" değil, "en az şeye ihtiyaç duymaktır.
Toplam Hit: 2050 Toplam Mesaj: 16
modem access point switch anten