Modem Veya Arayüz Sorunu
-
ya modem arayüzünü güncellediler bende geçen gün reset attım bağlantım ayarlarımı yaptım o günden sonra şöyle bir sorun cıktı
modeme heemen bağlanamıyor pc
yaklaşık 7 8 dk sonra tam bağlantı kuruluyor
bu süre zarfı içinee bağlanıyor ama sınırlı erişim diyor
veya tam bağlanmıyor bağlanmauya calısıyor..
ayrıca pc den de baktıgımda benim netimin yarıısnı kullanıyor wirelesdan bağlantı yaptıgımda.. peki bu bağlantının hepsni nasıl sağlarım bu 2 sorunu atlatmada yardım ederseniz seviinirim
modem : airties rt 205
edit: modem programını cd den yüklemiyorum gerek duymıuyorum :) arayüzden işşimi halledebiliym ona göre söylerseniz sevnirm
-
bnmde modemim çok garip işler yapıodu aynı senin ki gibi.. (airties rt-205.. 4 senelik)
arada arayüze ulaşamıodum.. kapatıp açınca filn düzeliodu..
net çok ağır işliodu.. yazılım atıodum.. sonra 3 5 gün gidiodu sonra yine ayn şeyler.. hatta daha ileri gidip 2.5.2 olan version kendi kendine 3.05 olmaya basladı..
netten güncelleme desteği olmamasına ragmen .. sürekli didiştik durduk.. :) o 3.05 oldu ben 2.5.2 ye döndüm. o kasıldı ben kapatıp açıp düzelttim..
sonrasında savaşmaktan vazgeçtim. demekki içindeki flash bellek bozulmuş diyip asus modem aldım..
büyük ihtimal sende de durum bu..vakti dolmuş modeminin.. modemlerde belirli bilgileri tutumak için flash ram ler wardır.. onlar bozulduğunda bu bilgileri yani arayüz bilgilerini
tutmaya yarıyan bilgi sapıtınca moem verimsiz çalışıo.... yapacağın sürekli firmware dosyasını geri yüklemek.. yada bnm yaptığım gibi yeni bi modeme geçiş yapmak..
kolay gelsin..
-
sorun tarafımca çözülmüştür, gerekli açıklamayı yapacak arkadaş birazdan :D
-
şimdi tek sıkıntı şu laptoptan bağlandıgımda oluşan hız sınırlaması :D
ayrıca seco ellerine sağlık
-
bende de rt206 var nette dolaşırken geç açılıyo sayfalar videolar geç yükleniyo ama downloadda sıkıntı yapmıyo, ev arkadaşımın laptopda öyle ne sıkıntımız var :| :D
-
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------şimdi tek sıkıntı şu laptoptan bağlandıgımda oluşan hız sınırlaması :D
ayrıca seco ellerine sağlık
-----------------------------edit : 802.11 b/802.11g ( g ) olarak ayarla./ 802.11n varsa onada bak | kablosuz ağ sekmesinden orda bi protokol sınırı vardı o neydi ya. (ghz bakımından)
-
54 mbs :S
-
evet sorun devam etmekte umarım rom yanmamıştır
-
yarın airties i aramak lazım
-
benim de garip bi sorunum var şuracığa yazıyım
2. gün önce modemi yeniledim zyxel den tp-link e geçtim
şuan tp-linkin arayüzü böyle :D

-
şimdilik kanal değşitirdim düzeldi eyv sağolasın ama modeme res atıp tekrar denicem
