folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Modem Veya Arayüz Sorunu



Modem Veya Arayüz Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    ya modem arayüzünü güncellediler bende geçen gün reset attım bağlantım ayarlarımı yaptım o günden sonra şöyle bir sorun cıktı

    modeme heemen bağlanamıyor pc

    yaklaşık 7  8 dk sonra tam bağlantı kuruluyor

    bu süre zarfı içinee bağlanıyor ama sınırlı erişim diyor

    veya tam bağlanmıyor bağlanmauya calısıyor..

     ayrıca pc den de baktıgımda benim netimin yarıısnı kullanıyor wirelesdan bağlantı yaptıgımda.. peki bu bağlantının hepsni nasıl sağlarım bu 2 sorunu atlatmada yardım ederseniz seviinirim

     

    modem :  airties rt 205

     edit: modem programını cd den yüklemiyorum gerek duymıuyorum :) arayüzden işşimi halledebiliym ona göre söylerseniz sevnirm


    Boş İşler Uzmanı..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serwo
    serwo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2003
    Erkek

    bnmde modemim çok garip işler yapıodu aynı senin ki gibi.. (airties rt-205.. 4 senelik)

    arada arayüze ulaşamıodum.. kapatıp açınca filn düzeliodu..

    net çok ağır işliodu.. yazılım atıodum.. sonra 3 5 gün gidiodu sonra yine ayn şeyler.. hatta daha ileri gidip 2.5.2 olan version kendi kendine 3.05 olmaya basladı..

    netten güncelleme desteği olmamasına ragmen .. sürekli didiştik durduk.. :) o 3.05 oldu ben 2.5.2 ye döndüm. o kasıldı ben kapatıp açıp düzelttim..

    sonrasında savaşmaktan vazgeçtim. demekki içindeki flash bellek bozulmuş diyip asus modem aldım..

    büyük ihtimal sende de durum bu..vakti dolmuş modeminin.. modemlerde belirli bilgileri tutumak için flash ram ler wardır.. onlar bozulduğunda bu bilgileri yani arayüz bilgilerini

    tutmaya yarıyan bilgi sapıtınca moem verimsiz çalışıo....  yapacağın sürekli firmware dosyasını geri yüklemek.. yada bnm yaptığım gibi yeni bi modeme geçiş yapmak..

     

    kolay gelsin..

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    sorun tarafımca çözülmüştür, gerekli açıklamayı yapacak arkadaş birazdan :D 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    şimdi tek sıkıntı şu laptoptan bağlandıgımda  oluşan hız sınırlaması :D

    ayrıca seco ellerine sağlık


    Boş İşler Uzmanı..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek

    bende de rt206 var nette dolaşırken geç açılıyo sayfalar videolar geç yükleniyo ama downloadda sıkıntı yapmıyo, ev arkadaşımın laptopda öyle ne sıkıntımız var :| :D


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    HeadBanger bunu yazdı:
    -----------------------------

    şimdi tek sıkıntı şu laptoptan bağlandıgımda  oluşan hız sınırlaması :D

    ayrıca seco ellerine sağlık


    -----------------------------

    edit : 802.11 b/802.11g ( g ) olarak ayarla./ 802.11n varsa onada bak |  kablosuz ağ sekmesinden orda bi protokol sınırı vardı o neydi ya. (ghz bakımından) 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    54 mbs :S


    Boş İşler Uzmanı..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    evet sorun devam etmekte umarım rom yanmamıştır


    Boş İşler Uzmanı..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    yarın airties i aramak lazım


    Boş İşler Uzmanı..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    benim de garip bi sorunum var şuracığa yazıyım

    2. gün önce modemi yeniledim zyxel den tp-link e geçtim

    şuan tp-linkin arayüzü böyle :D

    253201220231.jpg%20%281280×1024%29


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    şimdilik kanal değşitirdim düzeldi eyv sağolasın ama modeme res atıp tekrar denicem


    Boş İşler Uzmanı..
Toplam Hit: 2038 Toplam Mesaj: 13