folder Tahribat.com Forumları
linefolder Vukuatlar
linefolder Modemi Nasıl Yakabilirim?



Modemi Nasıl Yakabilirim?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xursi
    xursi's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2005
    Erkek

    kimyasal karışıma örnek??

     

    Firex aslında haklısın peki bunun şöle 50 wolt yollasam ne olur:D?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shamanist
    Shamanist's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek
    Karışımı bilmiyorum ama  ana güç kaynağına uygulandığında düzensiz voltaj düşmesi felan oluyordu.Böyle olunca ne kadar elektrikli alet var anasını satıyor.
    Firex in dediği gibi telefon kablosu-zil kablosu 220 voltu taşımaz.Yani uyguladığında eriyecektir.Eldeki bulgurdan olursun sonra.Ayrıca eğer bir yerleri tahrip ediyorsan dikkat çekmemeli yavaş yavaş olmalı.Şüphe uyandırmamalı

    iyi biri değil... TBT
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    buruksu
    buruksu's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2003
    Erkek

    kabloya elektrik vereceksen sakın kabloyu keseyim deme (arkanda delil bırakırsın) sabote edecegin kabloya bir tane toplu igneyi batır ondan sonra toplu igneye tel bagla telide frize takıcan (peki neden tek toplu igne ve neden tek tel baglıyoruz) elektrik verecegimiz kabloya sadece FAZ olanı baglıyoruz biz elektrigi verelim o elektrik nasıl olsa gönderdigimiz yerde bi topraklama bulur ve akar akarkende hiç alakasız bi parçayı götürür (yakar) kabloda ancak igne deligi kadar delil bırakırsın bu bir (: peki ben prizdeki FAZ akımı nasıl anlıcam dersen kontrol kalemi yararlı bi icat bu ikiiii  ve düzenegi kurduktan sonra istersen ORAYA  gider hiç bişey yokmuş gibi oturur fişi bir başkasının takmasına müsaade eder ortamdaki olayları sadist biR edayla seyredersin (: buda üççç...

    DİPNOT:/ denenmiştir...


    :) mutluyum, huzurluyum
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shamanist
    Shamanist's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek
    buruksu bunu yazdı:
    -----------------------------

    kabloya elektrik vereceksen sakın kabloyu keseyim deme (arkanda delil bırakırsın) sabote edecegin kabloya bir tane toplu igneyi batır ondan sonra toplu igneye tel bagla telide frize takıcan (peki neden tek toplu igne ve neden tek tel baglıyoruz) elektrik verecegimiz kabloya sadece FAZ olanı baglıyoruz biz elektrigi verelim o elektrik nasıl olsa gönderdigimiz yerde bi topraklama bulur ve akar akarkende hiç alakasız bi parçayı götürür (yakar) kabloda ancak igne deligi kadar delil bırakırsın bu bir (: peki ben prizdeki FAZ akımı nasıl anlıcam dersen kontrol kalemi yararlı bi icat bu ikiiii  ve düzenegi kurduktan sonra istersen ORAYA  gider hiç bişey yokmuş gibi oturur fişi bir başkasının takmasına müsaade eder ortamdaki olayları sadist biR edayla seyredersin (: buda üççç...

    DİPNOT:/ denenmiştir...


    -----------------------------
    Yine enerji emiyor değil mi su gibi çeker güzel fikir:Dmakinayı emer:D:D

    iyi biri değil... TBT
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xursi
    xursi's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2005
    Erkek

    peki bu olay modeme bağlı olan pcleride etkilemezmi ? benim hedefim modem:d Aslında kesin bir çözüm var modemi çalmak:D Ben onların kablosuz net alamalarını istiyorum o yüzden sabotaj yapacam!

     

       Ama çok güzel fikirleriniz varmış tebrik etmek istiyorum!

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    buruksu
    buruksu's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2003
    Erkek

    modemin giriş şifresini degiştir... (şifreye reset atabiliyorlarmı bilmiyorum)  yada modemin içine düşecek bi kaç damla sıvı işi bitirir sanıyorum...

    DİPNOT:/ sahi aklıma geldi kablosuz aga geçmelerini neden istiyorsunki senin zaten baglantın var ama kablo ile ama mablo ile senin ne karın olacak bunların modeminin bozulmasından ???


    :) mutluyum, huzurluyum
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    FireX bunu yazdı:
    -----------------------------
    Telefon kablosu taşıyamaz 220 voltu yangın çıkartacaksın birde aq :D
    -----------------------------

    taşır taşır 


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inSanDeiL
    inSanDeiL's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek
    Telefon kaßlosuna ver 220 yi zaten pek akım cekmeyeceqi icin ta$ır.Sorun olmaz.Modemde ADSL sinyalini alan yer yanar ve çalı$maz.Taßi qarantisi yoksa çöpe qider.Varsa eqer kapsama qirme ihtimalide dü$ük.En iyi ihtimalle 1 kac qün ADSL kullanamaz.Cafe falansa da yeni modem alır ßu ßir kac qün icin.

    Derken qüne$ doqdu ufku çizen kahve renqi daqLarın ardından,ve Senin ßa$ın omZumda!..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    tornavidayı al dik pozisyonuna getir! devrelere sok kısa devre yapıp uçar :D

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shamanist
    Shamanist's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek
    akım geçmeyecek ne olacak?Yangın çıkar a.q. kablo erir o akımın şiddetiyle.Zil teline 220 volt verildiği nerde görülmüş.

    iyi biri değil... TBT
Toplam Hit: 15481 Toplam Mesaj: 46