folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Modern Warfare 2 Multiplayer



Modern Warfare 2 Multiplayer

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    angelofhope bunu yazdı:
    -----------------------------

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    vallahi 2 3 gün oldu baslayali ama bagimlilik yaptı diyebilirim şimdilik daha yeni oldu için fazla mod yok ama sıkılmıyorsun

    hack mack yok oyuncular kaliteli aynı cod gibi  indirip kurduktan sora pm salla beraber girip oynarız silahları sınırsız yada günlük alabiliyorsun 

    çok eglenceli modlar war x))


    -----------------------------

     

    abi ben sana bunu kaçtır söylüyorum geç oyna diye combat arms felan yanında dandik kalıyor diye..


    -----------------------------

    combat arms ın tadı başka ban yemeyeydim şimdi ne cod un ne ava nın nede başka fps lerin yüzüne bakardım X) ama tüm emekler birikim gidince 0 dan yeni yerlere yelken açalım dedik 

     

    oyuna gelenler oyundaki nicklerini yazsın bi clan kurar takılırız 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    ilerde lazım olur
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    angelofhope bunu yazdı:
    -----------------------------

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    vallahi 2 3 gün oldu baslayali ama bagimlilik yaptı diyebilirim şimdilik daha yeni oldu için fazla mod yok ama sıkılmıyorsun

    hack mack yok oyuncular kaliteli aynı cod gibi  indirip kurduktan sora pm salla beraber girip oynarız silahları sınırsız yada günlük alabiliyorsun 

    çok eglenceli modlar war x))


    -----------------------------

     

    abi ben sana bunu kaçtır söylüyorum geç oyna diye combat arms felan yanında dandik kalıyor diye..


    -----------------------------

     

    combat arms ın tadı başka ban yemeyeydim şimdi ne cod un ne ava nın nede başka fps lerin yüzüne bakardım X) ama tüm emekler birikim gidince 0 dan yeni yerlere yelken açalım dedik 

     

    oyuna gelenler oyundaki nicklerini yazsın bi clan kurar takılırız 


    -----------------------------

    abi combat armsda insan modellemeleri felaket kötüydü bir kere

    herneyse ben şuanda tekrar kuruyorum patch yapıyor gelicem yani


    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    insidae
    insidae's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Kasım/2009
    Erkek

    cıktıgından 1 hafta sonra aldım hala multiplayer oynuyorum..

    http://www.turkayildiz.com/oyun-yamalary/19296-call-duty-mw2-online-oynamaksteamsizalteriwnethamachidencoop-oynamak.html

     

    linkteki işlemleri harfiyen uygularsan sorunsuz oynarsın map dosyaları ve crack dosyasıyla alterIWNET ayarını yaptıktan sonra oynayabiliyorsun cok fazla işleme gerek yok bende korsandan sadece single'ını almıştım multiyi sonradan hallettim :)


    Bir güldün yar sen, hep elime batan.Seni dalından kopardım, kandoldu avuçlarım..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordVader
    LordVader's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    MW2'de dunya 51.siydim en son. Sonra BC2'ye gectim ondada 800lere kadar geldim onuda biraktim.

    Gothic 4 cikcak onu bekliyorum:D


    I find your lack of faith disturbing.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EWELANCHE
    EWELANCHE's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2007
    Erkek

    www.Oynasana.com Burada servr ları var yapman gerekenlerde yazıyor oradan oynaya bilirsin.

Toplam Hit: 2222 Toplam Mesaj: 17