Modern Warfare 2 Multiplayer
-
angelofhope bunu yazdı:
-----------------------------
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
vallahi 2 3 gün oldu baslayali ama bagimlilik yaptı diyebilirim şimdilik daha yeni oldu için fazla mod yok ama sıkılmıyorsun
hack mack yok oyuncular kaliteli aynı cod gibi indirip kurduktan sora pm salla beraber girip oynarız silahları sınırsız yada günlük alabiliyorsun
çok eglenceli modlar war x))
-----------------------------abi ben sana bunu kaçtır söylüyorum geç oyna diye combat arms felan yanında dandik kalıyor diye..
-----------------------------combat arms ın tadı başka ban yemeyeydim şimdi ne cod un ne ava nın nede başka fps lerin yüzüne bakardım X) ama tüm emekler birikim gidince 0 dan yeni yerlere yelken açalım dedik
oyuna gelenler oyundaki nicklerini yazsın bi clan kurar takılırız
-
ilerde lazım olur
-
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
angelofhope bunu yazdı:
-----------------------------
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
vallahi 2 3 gün oldu baslayali ama bagimlilik yaptı diyebilirim şimdilik daha yeni oldu için fazla mod yok ama sıkılmıyorsun
hack mack yok oyuncular kaliteli aynı cod gibi indirip kurduktan sora pm salla beraber girip oynarız silahları sınırsız yada günlük alabiliyorsun
çok eglenceli modlar war x))
-----------------------------abi ben sana bunu kaçtır söylüyorum geç oyna diye combat arms felan yanında dandik kalıyor diye..
-----------------------------combat arms ın tadı başka ban yemeyeydim şimdi ne cod un ne ava nın nede başka fps lerin yüzüne bakardım X) ama tüm emekler birikim gidince 0 dan yeni yerlere yelken açalım dedik
oyuna gelenler oyundaki nicklerini yazsın bi clan kurar takılırız
-----------------------------abi combat armsda insan modellemeleri felaket kötüydü bir kere
herneyse ben şuanda tekrar kuruyorum patch yapıyor gelicem yani
-
cıktıgından 1 hafta sonra aldım hala multiplayer oynuyorum..
linkteki işlemleri harfiyen uygularsan sorunsuz oynarsın map dosyaları ve crack dosyasıyla alterIWNET ayarını yaptıktan sonra oynayabiliyorsun cok fazla işleme gerek yok bende korsandan sadece single'ını almıştım multiyi sonradan hallettim :)
-
MW2'de dunya 51.siydim en son. Sonra BC2'ye gectim ondada 800lere kadar geldim onuda biraktim.
Gothic 4 cikcak onu bekliyorum:D
-
www.Oynasana.com Burada servr ları var yapman gerekenlerde yazıyor oradan oynaya bilirsin.
