Modifiyeli Nissan Juke
-
Kurbağa gibi araba.
Ne yaparsan yap yakışmıyor hocam .
-
HoLyCat bunu yazdı
Kurbağa gibi araba.
Ne yaparsan yap yakışmıyor hocam .
Katiliyorum
206 Ya modifiye çok iyi gidiyor otoban faresi =)
-
öncelikle bu modifiye değil makyajdır. Modifiye motor ve yürüyende performans yada koşul güncellemesidir. Sade ama güzel durmuş tavsiyem ön cama 0.5 film çektirmen daha güzel duracaktır, ayrıca farların mercekli xenon değilse yapılabilir (garantisi bozulur serviste yaptır o yüzden) bende kendi arabamda yapmıştım bir kaç işlem geçenlerde twitterda bi muhabbette paylaşmıştım hatta o resimler duruyor bende koyayım bende hem modifiye, hem makyaj var :)


-
JackDaniels bunu yazdı
Zaten çirkindi daha çirkin olmuş
+1, modifiye namına aslında bişe yapmamıssın yada önden belli etmio ama bi kere araba secımı yanlıs tabi bu benım fkrm ama yinede biieler yapcam diosan biraz düşür yada air süspansion at, güzel bi jant at secm senın o aynalarında rengini degistr :D ha bide film cektr
-
camlar aslında filmli sadece ön cama çektirmedim.akşamları göremiom film çektirirsem hiç göremem.
bu arabayı ya beğenirsin yada beğenmezsin zaten ehh iyi diye bir seçenek yok. ya güzel ya çirkin. ben beğenerek aldım sonradan beğenmedim ve şimdi böyle makyaj yapıyorum/ yapmaya çalışıyorum.
-
Robinson_Crusoe bunu yazdı
Aşırı derecede çirkin olmuş,
bu adamla aynı fikirde olmaktan nefret ediyorum ama
çok çirkin olmuş
-
makyaj önerileri:
Ön farlar (sisler hariç) siyah cam filmi ile kaplanabilir.
Bi önceki posttada belirttiğim gibi xenon far olmalı. (Fotoda mercek göremedim mercek yok sanırım ama mercekli olabilir.)
Bu arabaya 18 jant 40 yada 45 yanak lastik olabilir ancak jant kesinlikle beyaz 5 bacak olmalı.
Yoksa gündüz led farı yapılabilir.
Nissan logosu ve çerçevesi ayna rengi ile aynı olmalı.
Camların yan çtaları krom olabilir.
Arkaya F1 stop takılabilir.
Egzost ucu yoksa krom egzost ucu takılabilir.
Ayrıca son olarak nismo için üretilen spoiler takılırsa tadından yenmez hatta boya ile ilgili takıntın varsa beyaz mat carbon folto ile araba kaplanırsa kendini fazlasıyla gösterir ancak carbon folyo sert bir hacme sahiptir o kadar dalgalanmaları falan nasıl aşarlar bilemiyorum :)
-
sRcN bunu yazdı
makyaj önerileri:
Ön farlar (sisler hariç) siyah cam filmi ile kaplanabilir.
Bi önceki posttada belirttiğim gibi xenon far olmalı. (Fotoda mercek göremedim mercek yok sanırım ama mercekli olabilir.)
Bu arabaya 18 jant 40 yada 45 yanak lastik olabilir ancak jant kesinlikle beyaz 5 bacak olmalı.
Yoksa gündüz led farı yapılabilir.
Nissan logosu ve çerçevesi ayna rengi ile aynı olmalı.
Camların yan çtaları krom olabilir.
Arkaya F1 stop takılabilir.
Egzost ucu yoksa krom egzost ucu takılabilir.
Ayrıca son olarak nismo için üretilen spoiler takılırsa tadından yenmez hatta boya ile ilgili takıntın varsa beyaz mat carbon folto ile araba kaplanırsa kendini fazlasıyla gösterir ancak carbon folyo sert bir hacme sahiptir o kadar dalgalanmaları falan nasıl aşarlar bilemiyorum :)
jant olayını düşünüyorum ama çok fazla durumum yok o yüzden elleyemiyorum. size şunu sorcam şuanki jantlarım 17". 18" jant alsam şuanki mevcut lastiklerimi kullanabilirmiyim ? zararı olur mu
-
baya kötü duruyor bence de. madem modifiye yapmak var kafanda neden juke aldiniz ki ?
-
LinkinMeTiN bunu yazdısRcN bunu yazdı
makyaj önerileri:
Ön farlar (sisler hariç) siyah cam filmi ile kaplanabilir.
Bi önceki posttada belirttiğim gibi xenon far olmalı. (Fotoda mercek göremedim mercek yok sanırım ama mercekli olabilir.)
Bu arabaya 18 jant 40 yada 45 yanak lastik olabilir ancak jant kesinlikle beyaz 5 bacak olmalı.
Yoksa gündüz led farı yapılabilir.
Nissan logosu ve çerçevesi ayna rengi ile aynı olmalı.
Camların yan çtaları krom olabilir.
Arkaya F1 stop takılabilir.
Egzost ucu yoksa krom egzost ucu takılabilir.
Ayrıca son olarak nismo için üretilen spoiler takılırsa tadından yenmez hatta boya ile ilgili takıntın varsa beyaz mat carbon folto ile araba kaplanırsa kendini fazlasıyla gösterir ancak carbon folyo sert bir hacme sahiptir o kadar dalgalanmaları falan nasıl aşarlar bilemiyorum :)
jant olayını düşünüyorum ama çok fazla durumum yok o yüzden elleyemiyorum. size şunu sorcam şuanki jantlarım 17". 18" jant alsam şuanki mevcut lastiklerimi kullanabilirmiyim ? zararı olur mu
Kullanamazsın 18" lastik alman gerek 17" lastikleri 18" janta takarsan tel kırar o da ilk virajda seni devirmeye yeter.
