folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Modifiyeli Nissan Juke



Modifiyeli Nissan Juke

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    Kurbağa gibi araba.

    Ne yaparsan yap yakışmıyor hocam .


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bychaos
    bychaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek
    HoLyCat bunu yazdı

    Kurbağa gibi araba.

    Ne yaparsan yap yakışmıyor hocam .

    Katiliyorum

     

    206 Ya modifiye çok iyi gidiyor otoban faresi =)


    İyi bir kalça sahibi olmanın, iyi bir kafa sahibi olmaktan daha fazla prim yaptığı bir ülkede, hiçbir şey daha ileriye gitmez. . Can Dündar.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sRcN
    sRcN's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2009
    Erkek

    öncelikle bu modifiye değil makyajdır. Modifiye motor ve yürüyende performans yada koşul güncellemesidir. Sade ama güzel durmuş tavsiyem ön cama 0.5 film çektirmen daha güzel duracaktır, ayrıca farların mercekli xenon değilse yapılabilir (garantisi bozulur serviste yaptır o yüzden) bende kendi arabamda yapmıştım bir kaç işlem geçenlerde twitterda bi muhabbette paylaşmıştım hatta o resimler duruyor bende koyayım bende hem modifiye, hem makyaj var :)

     


    Wordpress - SEO & Digital Marketing
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gn_Star
    Gn_Star's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2010
    Erkek
    JackDaniels bunu yazdı

    Zaten çirkindi daha çirkin olmuş

    +1, modifiye namına aslında bişe yapmamıssın yada önden belli etmio ama bi kere araba secımı yanlıs tabi bu benım fkrm ama yinede biieler yapcam diosan biraz düşür yada air süspansion at, güzel bi jant at secm senın o aynalarında rengini degistr :D ha bide film cektr


    Değişim, başarısızlığı gidermenin ilk adımı. Başarıya her yolla ulaşabiliriz ama girişi tektir o da değişim.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LinkinMeTiN
    LinkinMeTiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2002
    Erkek

    camlar aslında filmli sadece ön cama çektirmedim.akşamları göremiom film çektirirsem hiç göremem.

    bu arabayı ya beğenirsin yada beğenmezsin zaten  ehh iyi diye bir seçenek yok. ya güzel ya çirkin. ben beğenerek aldım sonradan beğenmedim ve şimdi böyle makyaj yapıyorum/ yapmaya çalışıyorum.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek
    Robinson_Crusoe bunu yazdı

    Aşırı derecede çirkin olmuş,

    bu adamla aynı fikirde olmaktan nefret ediyorum ama 

    çok çirkin olmuş


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sRcN
    sRcN's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2009
    Erkek

    makyaj önerileri:

    Ön farlar (sisler hariç) siyah cam filmi ile kaplanabilir.

    Bi önceki posttada belirttiğim gibi xenon far olmalı. (Fotoda mercek göremedim mercek yok sanırım ama mercekli olabilir.)

    Bu arabaya 18 jant 40 yada 45 yanak lastik olabilir ancak jant kesinlikle beyaz 5 bacak olmalı.

    Yoksa gündüz led farı yapılabilir.

    Nissan logosu ve çerçevesi ayna rengi ile aynı olmalı.

    Camların yan çtaları krom olabilir.

    Arkaya F1 stop takılabilir.

    Egzost ucu yoksa krom egzost ucu takılabilir.

    Ayrıca son olarak nismo için üretilen spoiler takılırsa tadından yenmez hatta boya ile ilgili takıntın varsa beyaz mat carbon folto ile araba kaplanırsa kendini fazlasıyla gösterir ancak carbon folyo sert bir hacme sahiptir o kadar dalgalanmaları falan nasıl aşarlar bilemiyorum :)

     


    Wordpress - SEO & Digital Marketing
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LinkinMeTiN
    LinkinMeTiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2002
    Erkek
    sRcN bunu yazdı

    makyaj önerileri:

    Ön farlar (sisler hariç) siyah cam filmi ile kaplanabilir.

    Bi önceki posttada belirttiğim gibi xenon far olmalı. (Fotoda mercek göremedim mercek yok sanırım ama mercekli olabilir.)

    Bu arabaya 18 jant 40 yada 45 yanak lastik olabilir ancak jant kesinlikle beyaz 5 bacak olmalı.

    Yoksa gündüz led farı yapılabilir.

    Nissan logosu ve çerçevesi ayna rengi ile aynı olmalı.

    Camların yan çtaları krom olabilir.

    Arkaya F1 stop takılabilir.

    Egzost ucu yoksa krom egzost ucu takılabilir.

    Ayrıca son olarak nismo için üretilen spoiler takılırsa tadından yenmez hatta boya ile ilgili takıntın varsa beyaz mat carbon folto ile araba kaplanırsa kendini fazlasıyla gösterir ancak carbon folyo sert bir hacme sahiptir o kadar dalgalanmaları falan nasıl aşarlar bilemiyorum :)

     

    jant olayını düşünüyorum ama çok fazla durumum yok o yüzden elleyemiyorum.  size şunu sorcam şuanki jantlarım 17".  18" jant alsam  şuanki mevcut lastiklerimi kullanabilirmiyim  ? zararı olur mu 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mc Champion
    Flagellumdei
    Flagellumdei's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ekim/2011
    Erkek

    baya kötü duruyor bence de. madem modifiye yapmak var kafanda neden juke aldiniz ki ? 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sRcN
    sRcN's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2009
    Erkek
    LinkinMeTiN bunu yazdı
    sRcN bunu yazdı

    makyaj önerileri:

    Ön farlar (sisler hariç) siyah cam filmi ile kaplanabilir.

    Bi önceki posttada belirttiğim gibi xenon far olmalı. (Fotoda mercek göremedim mercek yok sanırım ama mercekli olabilir.)

    Bu arabaya 18 jant 40 yada 45 yanak lastik olabilir ancak jant kesinlikle beyaz 5 bacak olmalı.

    Yoksa gündüz led farı yapılabilir.

    Nissan logosu ve çerçevesi ayna rengi ile aynı olmalı.

    Camların yan çtaları krom olabilir.

    Arkaya F1 stop takılabilir.

    Egzost ucu yoksa krom egzost ucu takılabilir.

    Ayrıca son olarak nismo için üretilen spoiler takılırsa tadından yenmez hatta boya ile ilgili takıntın varsa beyaz mat carbon folto ile araba kaplanırsa kendini fazlasıyla gösterir ancak carbon folyo sert bir hacme sahiptir o kadar dalgalanmaları falan nasıl aşarlar bilemiyorum :)

     

    jant olayını düşünüyorum ama çok fazla durumum yok o yüzden elleyemiyorum.  size şunu sorcam şuanki jantlarım 17".  18" jant alsam  şuanki mevcut lastiklerimi kullanabilirmiyim  ? zararı olur mu 

    Kullanamazsın 18" lastik alman gerek 17" lastikleri 18" janta takarsan tel kırar o da ilk virajda seni devirmeye yeter.


    Wordpress - SEO & Digital Marketing
Toplam Hit: 4449 Toplam Mesaj: 26