Monitör Sorunu?
-
Monitör aşağı kaydı :S yani daha doğrusu başlat ve diğer butonlar aşşağı kaydı yukarda siyah bi boşluk oluştu monitördeki auto tuşuna bassamda olmuyor ayarları 0ladım yine olmadı denemediğim yöntem kalmadı nolur bilen varsa yazsın çıldıracam ya :'( -
hocam burdan ne söylesek tam anlatamayız da sen monitörün düğmelerini biraz daha kurcala
-
erc bunu yazdı
hocam burdan ne söylesek tam anlatamayız da sen monitörün düğmelerini biraz daha kurcala
abi kurcalamadığım yer kalmadı şaka gibi ama herşeyi denedim olmuyor :S görüntü ayarlarından görüntü çözünürlüğünüde yaptım olmadı olmadı olmadı kablo felan cıkarttım yeniden taktım banamısın demedi :S
-
yuh ! koca tbt bilmiormu ulan :S UP UP UP
-
bende psikolojik bi sorun var sandım. konuyu okuyunca şaşırdım :S
....
menü den yukarı cıkarma ayarı vs yok mu? manuel olarak ayarlasan?
SyspioniC tarafından 12/Kas/12 21:35 tarihinde düzenlenmiştir
edit: başlık konuyu açıklar hale gelmiş şimdi. -
monitörün düğmelerinde dikey kaydırma ayarı var hocam orayı kurcala genelde çift kare şeklindeydi sanırım yani kare içinde kare olan simge var..
-
2-3 tuşa aynı anda basıp reset attırarak deneyebilirsin hocam.
-
yok hocam olmuyor cıldıracam ya :S
-
konu up up up :S
-
edit :yanlış okumuşum.
Gecement tarafından 12/Kas/12 22:49 tarihinde düzenlenmiştir -
:S bilen yokmu allah rızası için patlatacam simdi monitörü sinirden ya :S
