folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Monitör Sorunu Yardım Pls :(..



Monitör Sorunu Yardım Pls :(..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    harddeath0070 bunu yazdı:
    -----------------------------
    uz-i bunu yazdı:
    -----------------------------
    arkadaslar benim monitör samsung syncmaster793 df   alalı 1 yıl oldu 4 kösesi renklendi bunu nasıl düzelte bilirim neden yapıyordur acaba
    -----------------------------
    aynısı işte benimkide
    -----------------------------
    Evet arkadaşlar monitörleriniz Tüplü monitörlerdir, Olay şu Demagnetizasyon bobini vardır içinde bunun akımını PTC denilen ısıyla değişkenlik gösteren dirençler sağlar Senin PTC Arızalanmış Dünya Manyetik alanına kapıldığı için monitörün o şekilde renk almaktadır.

    ÇÖZÜM= geçici olarak bir mıknatısla etraflı dolaştırırsın uzak yakın yaparsın düzelir, Kalıcı olması için bir tamirciye götür PTC i değiştirsinler.


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek

    bkz. 1 : http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=monitör&folderid=50218

    bkz. 2 : http://www.woil.ws/fixmonitor/

    ilk lindeki resimler ölmüş o yüzden resimleri tekrar upload etmedim türkçe word halinde dokümanı aşağıdaki linkten indirebilirsin.

    link : http://uploaded.to/?id=ks4b0j

    hoca mümkünse fotoğrafını çekebilirmisin.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    Hocam bi ara geldiyse, arkadan fişi cıkmıştır monitorun bilgisayara giden onla oyna...

    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uz-i
    uz-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2005
    Erkek
    saol ben bunu bir eketronikciye vereyim

    cnc prog. ugs nx solid autocad [IMG]http://img66.imageshack.us/img66/3489/adslnahalirsin5ry6in5ci4md.gif[/IMG]
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    essan bunu yazdı:
    -----------------------------

    bkz. 1 : http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=monitör&folderid=50218

    bkz. 2 : http://www.woil.ws/fixmonitor/

    ilk lindeki resimler ölmüş o yüzden resimleri tekrar upload etmedim türkçe word halinde dokümanı aşağıdaki linkten indirebilirsin.

    link : http://uploaded.to/?id=ks4b0j

    hoca mümkünse fotoğrafını çekebilirmisin.


    -----------------------------
    Hocam Dökümanda Mıknatıs yanaştırmak zararlıdır denmektedir, ancak El çabukluğu marifet dememiştim, orada uzak yakın ilişkisini ve yakın mesafeden geçirme olayının hızı ve mesafeside önemlidir. Ben bazan pratiklik olsun diye o yöntemle düzeltmişimdir.

    Birde bir yöntem daha var Monitörün menüsünde ararsan kendi menü düğmesi var bas bak orada Demagnatizasyon yada Demag ile başlayan bir cümle Veya Degaus, Degausing da olabilir olan yeri seç bas bide bazan direk mıknatıs resimlide olabiliyor gel üstüne seç bas Ekran titreyecek düzelecek, ekran titremezse Senin bobin tamamen iptal olmuş demektir, Ptc mutlaka arızalıdır demektir, Çünkü kardeşlerin yada ev halkından birisinin monitör ekranına mıknatıs yanaştırmış olma ihtimali var.

    Diğer bir yöntemde Yine geçicidir malesef matkap yerine Elektronikçilerin kullandığı Havya kullanmak Oluşturduğu Manyetik alan ekranını çabucak düzeltecektir.


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    narkozMRT
    narkozMRT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2005
    Erkek

    harddeath0070 bunu yazdı:
    -----------------------------

    iyi akşamlar herkese ya benim monitörün rengi değişti ekranda bi taraf pembe bi taraf yeşil bi taraf sarı bişey oldu her köşe tek bi renk kafayı yicem yardım pls.. tşkrler

    monitörün


    -----------------------------

     

    kardeş yanında yada yakınında mıktas gibi bişi varmı yada speakerın .

     

    benim eski tüplü monitörümdede bu olay oluyordu bazen hoperlörü koyuyordum monitörün yanına ekran sapıtıyordu gök kuşagı gibi renk geliyrdu ( ekran kartımdan daha iyi renk veriyordu :):)):):) ).

     http://www.bilgipasaji.com/forum/monitor/52177-miknatisla-bozulan-monitor-nasil-duzeltilir/

    http://www.hardwaremania.com/forum/donanim/genel/monitore-miknatis-etkisi-40469.html

     http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=50218  <<<<<<<<<<----

     

     

     


    Ne Olursan Ol Beni Bul ; https://www.facebook.com/izmirliyimmm
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    harddeath0070
    harddeath0070's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek
    sagolun mıknatıs halletti :) ama hafif biraz kaldı sagda orası gitmiyo neyse az zaten

    Kafan seni dağıtmadan sen onu dağıt...
Toplam Hit: 2377 Toplam Mesaj: 18