Monitör Yan Döndü, Yardım; Boynum Ağrıdı
-
ZoktriP bunu yazdı:
-----------------------------
Ben gece yatarken film izlediğim zaman böyle yapıyorum, tavsiye ederim güzel oluyo :D
-----------------------------iyi fikir hocam sağolasın
monitörü cevirmek aklıma gelmemişti yatağı dikiyodum :|
-
coldfusion bunu yazdı:
-----------------------------ZoktriP bunu yazdı:
-----------------------------
Ben gece yatarken film izlediğim zaman böyle yapıyorum, tavsiye ederim güzel oluyo :D
-----------------------------iyi fikir hocam sağolasın
monitörü cevirmek aklıma gelmemişti yatağı dikiyodum :|
-----------------------------laptopsa laptopu da dikey koyabilirsin, yatağı çevirmekten daha kolay olur :|
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------ahahaha
benimde karnım ağrıdı .. Hoca allah iyiliğini versin emi :D
ekran kartı yönetiminden hallediliyor o.Nasl yan döndürdün peki ?
-----------------------------:D oyun oynarken tuşları deniyordum bi baktım yan oldu XD
DeaD_BY bunu yazdı:
-----------------------------
yok böle bi konu ya :D monitör yan döndü,boynum ağrıyo boyun ağrısı için ilacı olan var mı?? :)-----------------------------
:)
