Monitöre Görüntü Gelmiyor
-
Arkadaşlar elimde asus p4800SE anakart var ikitane ekran kartı var ekran kartları çalışıyor monitörde çalışıyor başka pcde denedim. Gelelim sorunuma şimdi pcnin poweri çalışmıyordu yeni power aldım taktım herşey çalışıyor ama ekrana görüntü gelmiyor. Öncedende gelmiyordu ram sökünce yada ekran kartının biraz ısınıp çıkarıp tekrar takmam sonunucu görüntü alıodum ve bir daha bozulma olmuyordu. işte pc yerini değiştirirken filan kasa bağlantılarını söküp tekrar takınca yine aynı sorun görüntü gelmiyordu fakat belli bir süre sonra geliyordu uğraşınca . Şimdi görüntü alamıyorum nedendir donanımcı arkadaşlar yada bilgisi olan başına gelen
-
bios ayarlarını sıfırlayıp denermisin? onboard ekran kartı varsa ilk açılışta ona bakıyo olabilir.
-
tekme at düzelir
-
hayaletkurt bunu yazdı:
-----------------------------
bios ayarlarını sıfırlayıp denermisin? onboard ekran kartı varsa ilk açılışta ona bakıyo olabilir.
-----------------------------onboard yok hocam anakartta biosuda sıfırladım olmadı 2 tane ram var tek tek denedim olmadı.
-
Powerdan ana karta takılması gereken kablolardan birini takmıyorsun.. Elektrik kablosudur işlemci fanının hemen yanına takılır. Kontrol et.
-
West bunu yazdı:
-----------------------------
Powerdan ana karta takılması gereken kablolardan birini takmıyorsun.. Elektrik kablosudur işlemci fanının hemen yanına takılır. Kontrol et.
-----------------------------hepsi takılı hocam eksik hiç bir şey yok anakartı aynı sorunda teknik servise yollamıştım bişeyi yok demişlerdi.
-
ekran kartın yanmış olabilir hocam :/ başka bir pcde deneme imkanın varmı ?
-
rido59 bunu yazdı:
-----------------------------
ekran kartın yanmış olabilir hocam :/ başka bir pcde deneme imkanın varmı ?
-----------------------------ikitane ekran kartım var iksinide başka pc de denedim çalışıyor
-
fan ı cıkar, adam gibi tak macunlayıp.
bios pilini çıkar beklet 2dk sonra tak.
ramlerin 2 taneyse birini cıkar öyle dene..
kolay glsin.
-
hocam psu da olabilir sorun yada işlemci dene birini :S
-
psu yeni hocam yeni aldım eskisi bozuk diye. İşlemciyi söktüm tekrar taktım bakalım ne olcak bioss pilinide çıkartım crtl modmu ne var onun jump ayarınıda çıkartıp taktım tekrardan
