Monitore Goruntu Gelmiyor
-
sadece şunu kontrol et klavye bağla ve çalıştır makineyi eğer pc normal açılıyorsa numlock ışığının düzgün bir şekilde yanıp sönmesi lazım eğer yanıp sönmüyorsa senin anakart mefta
+ olarak denemen gereken çokşey war tam olarak şunları dene
Anakart üzerindeki bütün bağlantıları sök (IDE, SATA sürücüler, reset power vs kabloları, usb ses kabloları vs.)
sadece ram ekran kartı ve işlemci olarak çalıştır bilgisayarını
onboarddan görüntü alamadım demişsin. Ekran kartını söktünden sonra mı resetlerin bios'u yoksa sökmeden mi ?
ekran kartını söktükten sonra bios resetmen lazım
Toplam Hit: 2112 Toplam Mesaj: 12
