Monitörün Rengi Attı...
-
arkadaşlar monitör siyah beyaz kafası esince arada renkleniyo nedir problemi bilen yardımcı olan varmı şimdiden teşekkürler....
-
Büyük ihtimal kablosunda temassızlık vardır. Bence hiç uğraşma, ver monitörcüye en fazla 20 ytl'ye mâl olur.
-
Ha bu arada arasıra vurunca rengi gelio bazen bu işi normal yoldan nasıl hallede biliirim bea?
-
Bizim okulun pc side öleydi arasıra kafasına vuruyoduk geliyodu.Bi kzıda hocam bunun rengi kötü demişti.Hocada kafasına vur geçer diyoduu :D
-
Ehuehehee bunu yazdı:
-----------------------------
Ha bu arada arasıra vurunca rengi gelio bazen bu işi normal yoldan nasıl hallede biliirim bea?
-----------------------------
ajan111 in dediği gibi kablolarda temassızlık olabilir.bi de monitör tipin ne?CRT,LCD,Plazma ,OLED? -
lg flatron f700b lcd felan deil yaw
-
hoparlörlerdende etkilemiş olabilir monitör markası ne?
phılıps se menü tuşuna bas>extra menus>degasus ok a basarsan sorunun düzelecektir.
-
Seviyorum Lan hepinizi sorun halloldu degasus mudur nedir ordan yaptım dai bu lg'de de var öle bi menü çok saolun
-
monitörü resetliyor degasus
-
Sanırım Sorunun DüzeLtmiş ama dewam ederse die söLüorm.
BöLe orta boy bi tencere aLıosn. Bunu Monitorun üzerine koyuyosn. 3 gün yerinden kıpırdatmadan (tabe monitorude kuLLanmadan) bırakıosn. Sorununu %90 ihtimaLLe düzeLticektir.
-
20 ytl tamir edilir :D
Toplam Hit: 2058 Toplam Mesaj: 17
