Monster Ekrana Görüntü Gelmiyor
-
kendi ram lerini başka bilgisayarda test et bakalım sonuc ne olacak.(imkan varsa tabi) Yok ise başka ram ile ör: sadece 4 gb ile pc yi kullan bir süre baktın sorun olmmuyor ram leri yenile.
-
Aytekinet bunu yazdıShockMan bunu yazdı
Ram slotunu diş fırçası ile kuru olarak temizle, ram bağlantı uclarını da silgi ile silerek parlat ve tak, temassızlık olabilecek bir gizli oksitlenme ihtimali var gibi.. Soketin içini mercek ile incele bak, temizlik ile ilgili ciddi kronik arızalar ile karşılaşmıştım... Veri yolu işletimi hususunda Setup IRQ kesmeleri düzgün atmıyor olabilir, bunu setup güncellemeyle aşabilirsin, yani güncel bile olsa, yine de yeniden yükle.. setup verilerini tazelemek sorunu giderebilir.
Anladığım kadarla, ram slotunu tek çalıştırdığında açmıyor, çift çalıştırdığında açıyor ama bir saat gibi sonra kapanıyor.. Sadece 4 GB ram ile tek slot ile dene, açarsa ve sorun vermezse zaten 8GB Ram arızalıdır sonucuna ulaşırsın.
hepsini daha öncesinde denedim oksitlenme olma ihtimaline karşı belirmeyi unutmuşum ama işe yaramadı, farklı tek ram le çalışıyor her iki slotta denedim laptop açılıyor. AMA kendi orjinal rami ile tek başına açılmıyor yanına ek bir ram olmadan. Ek bir ram ile açtığımda iki rami de sorunsuz görüyor yani 12 GB sıkıntısız o yüzden ram arızalı diyemiyorum.
Bana sekizlik ram bozuk gibi geldi Memtest86 ile falan bi taratir misin o çubuğu
-
Bende de sorun var.Pcde sadece adobe yüklüydü , bir gece pcyi kapadım ondan sonra ekran hiç gelmedi :(( ne hdmi ne kendi ekranı.Monstera götürdüm grafik işlemci anakart bağlantısında sorun var bilmem ne bişi dedi 800 dolar + kdv dedi kapattım zaten.şuan evde duruyor ben de mağdurum 😂
-
crystalmeth bunu yazdı
hocam biosu sıfırlayıp dener misin ?
bios pilini çıkarttığınızı belirtmişsiniz ama sıfırladınız mı acaba ?
biosu sıfırladım yine aynı siyah ekran
-
ilteris bunu yazdı
kendi ram lerini başka bilgisayarda test et bakalım sonuc ne olacak.(imkan varsa tabi) Yok ise başka ram ile ör: sadece 4 gb ile pc yi kullan bir süre baktın sorun olmmuyor ram leri yenile.
başka laptopta yine aynı şekilde tek ram çalışmıyor ikisini birlikte takınca açılıyor ikisini de görüyor
-
Aytekinet bunu yazdıilteris bunu yazdı
kendi ram lerini başka bilgisayarda test et bakalım sonuc ne olacak.(imkan varsa tabi) Yok ise başka ram ile ör: sadece 4 gb ile pc yi kullan bir süre baktın sorun olmmuyor ram leri yenile.
başka laptopta yine aynı şekilde tek ram çalışmıyor ikisini birlikte takınca açılıyor ikisini de görüyor
memtest 86 ile bir tarama yaptın mı hocam?
-
Aytekinet bunu yazdıilteris bunu yazdı
kendi ram lerini başka bilgisayarda test et bakalım sonuc ne olacak.(imkan varsa tabi) Yok ise başka ram ile ör: sadece 4 gb ile pc yi kullan bir süre baktın sorun olmmuyor ram leri yenile.
başka laptopta yine aynı şekilde tek ram çalışmıyor ikisini birlikte takınca açılıyor ikisini de görüyor
memtest 86 ile bir tarama yaptın mı hocam?
-
ilteris bunu yazdıAytekinet bunu yazdıilteris bunu yazdı
kendi ram lerini başka bilgisayarda test et bakalım sonuc ne olacak.(imkan varsa tabi) Yok ise başka ram ile ör: sadece 4 gb ile pc yi kullan bir süre baktın sorun olmmuyor ram leri yenile.
başka laptopta yine aynı şekilde tek ram çalışmıyor ikisini birlikte takınca açılıyor ikisini de görüyor
memtest 86 ile bir tarama yaptın mı hocam?
hocam laptobu açamıyorum şuan başka laptopta yok şimdi test edemedim test yaptıktan sonra size iletirim hocam
-
bios, güney yongası vs bir sürü sorun olabilir, garantiye gönderebilirsin veya kadıköyde sağlam bir tamirci gösterebilirim istersen.
