Mortal Kombat 9

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mastika.
    Absolut
    Absolut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2011
    Erkek
    amele_2 bunu yazdı
    YasamaK bunu yazdı
    DrKeworks bunu yazdı

    vay anasını biz halen 4 oynuyoz 8e kadar çıkmış demek link verinde indirek :|

    aynn

    o değilde 8 de 9 da nası bi yenilik var mış? ona göre alışkanlıklarımızı değiştirmeyelim 4 e devam edelim

    Mk9 ps3 die aratirsan youtube da aradiki farklari gorebilirsin ;)


    Nice babayigitler kirayi kim odeyecek, coluk cocuk ne yiyecek derdinden dolayi dunyayi degistiremiyor.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patron_38
    patron_38's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    http://www.youtube.com/watch?v=sZYnBxdThvU&feature=related

     

    vay aq yaslaniyoz haaa daha dunekadar ataride oynardik . sirf bunun icin ps3 alinir 


    yan cizdim
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jawsap67
    jawsap67's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2007
    Erkek

    trilogy de kaldım ben mk :)


    Düzen hayatından memnun, düzülen ne zaman değişecek
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mastika.
    Absolut
    Absolut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2011
    Erkek
    jawsap67 bunu yazdı

    trilogy de kaldım ben mk :)

    biz sonunda 3 kisi falan baya bi kasmistik acayip pis :D


    Nice babayigitler kirayi kim odeyecek, coluk cocuk ne yiyecek derdinden dolayi dunyayi degistiremiyor.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek
    patron_38 bunu yazdı

    http://www.youtube.com/watch?v=sZYnBxdThvU&feature=related

     

    vay aq yaslaniyoz haaa daha dunekadar ataride oynardik . sirf bunun icin ps3 alinir 

    folloş ettiler sub zeroyu :D

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    moi
    moi's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2009
    Erkek
    Nerde o eski bayramlar... kac kol bozdum atari de ben bu oyun icin.

    Sadece paranoyaklar hayatta kalır...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigana
    zigana's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

    pc için yok galiba anlaşılan :(


    Temel adalettir .
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YasamaK
    YasamaK's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2010
    Erkek
    pcdoktor636 bunu yazdı
    patron_38 bunu yazdı

    http://www.youtube.com/watch?v=sZYnBxdThvU&feature=related

     

    vay aq yaslaniyoz haaa daha dunekadar ataride oynardik . sirf bunun icin ps3 alinir 

    folloş ettiler sub zeroyu :D

    yok lan gelen vuruyor giden vuruyor follo foş oldu :D


    SEVİŞİRKEN EN ZEVKLİ OLAN ŞEY.. tamam, dikkatinizi çektim. ne kadar meraklısınız böyle şeylere terbiyesizliğin lüzumu yok yani :D (, sessizce öldürüyor.)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    YasamaK bunu yazdı
    pcdoktor636 bunu yazdı
    patron_38 bunu yazdı

    http://www.youtube.com/watch?v=sZYnBxdThvU&feature=related

     

    vay aq yaslaniyoz haaa daha dunekadar ataride oynardik . sirf bunun icin ps3 alinir 

    folloş ettiler sub zeroyu :D

    yok lan gelen vuruyor giden vuruyor follo foş oldu :D

    yok lan folto foş oldu :D


    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
Toplam Hit: 2034 Toplam Mesaj: 20