Mortal Kombat 9
-
amele_2 bunu yazdıYasamaK bunu yazdıDrKeworks bunu yazdı
vay anasını biz halen 4 oynuyoz 8e kadar çıkmış demek link verinde indirek :|
aynn
o değilde 8 de 9 da nası bi yenilik var mış? ona göre alışkanlıklarımızı değiştirmeyelim 4 e devam edelim
Mk9 ps3 die aratirsan youtube da aradiki farklari gorebilirsin ;)
-
http://www.youtube.com/watch?v=sZYnBxdThvU&feature=related
vay aq yaslaniyoz haaa daha dunekadar ataride oynardik . sirf bunun icin ps3 alinir
-
trilogy de kaldım ben mk :)
-
jawsap67 bunu yazdı
trilogy de kaldım ben mk :)
biz sonunda 3 kisi falan baya bi kasmistik acayip pis :D
-
patron_38 bunu yazdı
http://www.youtube.com/watch?v=sZYnBxdThvU&feature=related
vay aq yaslaniyoz haaa daha dunekadar ataride oynardik . sirf bunun icin ps3 alinir
folloş ettiler sub zeroyu :D
-
Nerde o eski bayramlar... kac kol bozdum atari de ben bu oyun icin.
-
pc için yok galiba anlaşılan :(
-
pcdoktor636 bunu yazdıpatron_38 bunu yazdı
http://www.youtube.com/watch?v=sZYnBxdThvU&feature=related
vay aq yaslaniyoz haaa daha dunekadar ataride oynardik . sirf bunun icin ps3 alinir
folloş ettiler sub zeroyu :D
yok lan gelen vuruyor giden vuruyor follo foş oldu :D
-
YasamaK bunu yazdıpcdoktor636 bunu yazdıpatron_38 bunu yazdı
http://www.youtube.com/watch?v=sZYnBxdThvU&feature=related
vay aq yaslaniyoz haaa daha dunekadar ataride oynardik . sirf bunun icin ps3 alinir
folloş ettiler sub zeroyu :D
yok lan gelen vuruyor giden vuruyor follo foş oldu :D
yok lan folto foş oldu :D
