Motorola Radyasyon Saçıyormu ¿
-
Selamun Aleykum ,
Ya ArkadaşLar Bi kaç kişiden duydum motorola radyosyon yayıyormuş doğrumu . Aslında umursamazdım ama 5 gündür almışım motorolayı başım çatlayacak gibi oluyor a.q -
Radyasyon=Motorola
-
bilgisayar dahil pek çok elektronik alet radyasyon saçıyor, psikolojik olabilir seninki :P
-
motorola kadar boktan bi telefon yok. ben motorola alarak hayatımın en büyük hatasını yapmıştım. 1 sene olmadı alalı, resmen dökülüyor. sesi çıkmıyor, şarj olmuyor. çekmiyor vs vs.. nokia aldım.. Tamam özelliği çok olabilir ama memnun deilim. Sokayım alcatel one touch ımı özledim :( Samsung da iyiydi ama maldı biraz.. Alcatel diorum :(
-
samsung dan şaşmıcan aslında d820 alacam biraz param olsa elimde bi takoz var nokia 6600 :) motorola almak gibi bi düşüncem olmadı olmayacak duyumlarıma göre en çok radyasyon yayan telefon muş
-
Şİmdi gidip MotoroLayı Çöpe atacam a.q Gül gibi Nokia Dururken Gidip paramı Radyasyonlu boktan telefona verdim :(
-
yaw 6630 aldım aq zar zor açılıyor. kilitleniyor arada bi beni uyuz ediyor. tamam her bi haltı var. mini bi bilgisayar... word, excel, powerpoint, acrobat filan ama aq bi işlem yapana kadar...
Alcatel abi alcatel.. Bugune kadar bi siemensim olmadı. Onun da koy götüne gitsin. Sikindirik bi telefon.. Ama alcatel gibi ben tlf görmedim aq.. Lise 1e gidioken (şimdi üni bitmek üzere) adamlar wap koymuştu içine.. TRde o zaman mesaj atan hatlar ayrıcalık hat gibiydi :D Bu halde adam wap koymuş.. Ne günlerdi.. -
ulan ilk telefonu yapmış lavuklar ama radyasyona çare bulamamışlar heriflere ne koyuyodur ha
-
herpsi saçıyor a.k bilg. ekranı bile ama en çok motorola
-
hangi elektronik yada farklı telefon gibi bir alet radyosyoın sacmıyormki
-
nokia dan şaşmam ben hoca ilk telefonum 3310 sora 3520 şimdide 6630
Toplam Hit: 2646 Toplam Mesaj: 21
