folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Motorsiklet Yüksek Devirde Tekleme Yapıyor



Motorsiklet Yüksek Devirde Tekleme Yapıyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    Kanuni seyhan 150c 

    Motor yüksek devirde benzin bitiyormuş gibi tekleme yapıyor.Daha önce bu sorunu yaşayanlar varsa nasıl bir çözüm bulmuştur acaba ?

    Buji yenilendi.

    Kalbiratör sökülüp, kontrol edilip tekrar takıldı.

    Benzin kirliliği olabilir diye benzin yenilendi.

    Akla başka bir şey gelmedi.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jubei
    Jubei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek
    enistemin dedigine gore manyetodan veya kapis pompasindanda olabilirmis ?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek
    Jubei bunu yazdı
    enistemin dedigine gore manyetodan veya kapis pompasindanda olabilirmis ?

    Çok teknik şeyler o zaman.Beni aşar.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaDCouRaGe
    MaDCouRaGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2010
    Erkek

    yüksek devirde demişsin motorda vibrasyonun arttğı devirler sanırım. bujiler değişmiş ama sen yinede buji kablolarına soketlerine baktır derim kabloda temassızlık varsa ateşlemede sıkıntı olabilir 


    NORMALİDE BİZİ BULMAZ Kİ
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    benzin pompası ve regülatörüne bakın.

    yeteri kadar yakıt çekemeyip vuruntu yapıyor sanırım motor.

    baristbt tarafından 12/Oca/14 18:22 tarihinde düzenlenmiştir

    http://www.leyladansonra.com/
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    karbratör iğnesinde patlayacak sonu bu işin gibime geldi %70.


    https://www.uvvam.com | Dünya Su Sporcuları Platformu | https://www.instagram.com/uvvam/
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek
    MaDCouRaGe bunu yazdı

    yüksek devirde demişsin motorda vibrasyonun arttğı devirler sanırım. bujiler değişmiş ama sen yinede buji kablolarına soketlerine baktır derim kabloda temassızlık varsa ateşlemede sıkıntı olabilir 

    Bende vibrasyon ile ilgili olduğunu düşünmüştüm ama daha detaylı test edince 1.2.3.4.5 vites dahil devir alınca sanki benzin bitiyormuş ya da hava gitmiyormuş gibi tekliyor.O yüzden aklıma kalbiratör geldi ama ondan da bir şey çıkmadı işte.Buji başlığına baktıracam.

    edit// Motorun sayması, rolantide çalışmasında bir sıkıntı yok.Saat gibi çalışıyor.

    CyberAngel tarafından 12/Oca/14 18:36 tarihinde düzenlenmiştir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Caliber
    Caliber's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    Kaç bin devirde tekleme başlıyor?


    Tedbirsiz abdest bozmaya oturan, domala domala ta_ arar.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek
    CyberAngel bunu yazdı
    MaDCouRaGe bunu yazdı

    yüksek devirde demişsin motorda vibrasyonun arttğı devirler sanırım. bujiler değişmiş ama sen yinede buji kablolarına soketlerine baktır derim kabloda temassızlık varsa ateşlemede sıkıntı olabilir 

    Bende vibrasyon ile ilgili olduğunu düşünmüştüm ama daha detaylı test edince 1.2.3.4.5 vites dahil devir alınca sanki benzin bitiyormuş ya da hava gitmiyormuş gibi tekliyor.O yüzden aklıma kalbiratör geldi ama ondan da bir şey çıkmadı işte.Buji başlığına baktıracam.

    edit// Motorun sayması, rolantide çalışmasında bir sıkıntı yok.Saat gibi çalışıyor.

    ya tam anlatamadın ya da farklı algıladım.

    şunu mu demek istiyorsun, ben 1. vitese atıyorum hız diyelim 15-20 2. vitese atıyorum 30-40 km/h sonrasında vites gazı son verdiğinde devir yükselip gitmiyor mu ?

    eğer gaz pedalını çevirdiğin zaman, devir saati işliyor ama makina gitmiyorsa, bu tamamen debriyaj balatasının yandığını gösterir.

    ama dediğim gibi karb, diğer türlü ise karb, iğnesinden aklıma geliyor başkada bir şey gelmiyor.
     


    https://www.uvvam.com | Dünya Su Sporcuları Platformu | https://www.instagram.com/uvvam/
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    costantin
    costantin's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2006
    Erkek

    hocam aynı sorunu bizm ark yaşadı ve çözümü 2. bir konjektör takmakla buldular sanırsam motora yüksek devirde giden elektrik akımı yetersiz kalıyor aynı şekilde yeni buji taktık olmadı karbüratör temizlendi sıfır gibi yapılıup geri taktık olmadı en sonunda elektriksel sorun olduğu ortaya çıktı

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roark
    Roark's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2011
    Erkek

    Hocam motorunda cikle var , hani bildiğimiz cikle her motorda vardır 3 kademeli olarak yukarı-orta-assa olarak en yukarda ise motor 4-5-6 binde tekleme yapar , orta derecede ise motor 6-7 bin devirde tekleme yapar onu en assa indir sorun düzelecektir pompada cartta curtta değil.

    eğer buda çözüm olmassa , benzini başka yerden al kaliteli benzin al ben petrol ofisinden alıyorum son devir gaz kesiciye girene kadar basıyorum :)
    gidip başka bir şehirden almıştım yani öyle gezi yaparken motor 8 bin devirde tekleme yapmaya başlıyordu kaliteli ve sabit biryerden al benizini


    bu 2 sorundada düzelmesse motorcuya git benzin hortumunu açsın karbiratörü temizlesin tamamdır.

Toplam Hit: 5625 Toplam Mesaj: 35