Mouse Kafayı Yedi Sorunu
-
HolyDemon bunu yazdı:
-----------------------------Büyük ihtimal keylogger yedin biri makinanla oynuyo. Biliyorum çünkü bende öyle yapıyodum millete :)))
-----------------------------
GoldenKeyloger buldu hacı sıldım keylogerı ama hala mouse olayı devam edıyo ne yapmam lazım :) -
xyzw__ bunu yazdı:
-----------------------------şöyle yap belki 1kaç haftada AV çıkar =)
kullndıın AV nin laboratuvarına incelensin diye postala.
edit:
lan hakkaten insan biraz araştırır ya herşeyi tbtden mi bekliosun amk bunları banlayın nolur.. :@
http://www.google.com.tr/search?hl=tr&client=firefox-a&channel=s&rls=org.mozilla%3Atr%3Aofficial&hs=1z1&q=mouse+vir%C3%BCs%C3%BC&btnG=Ara&meta=lr%3Dlang_tr
--------------------------------------------
çömezlerin yarısı neden çmezligi atamadan banlanır ? cünkü cogu mal bu malları banlayın amk nolur.. :@
-
qaMbLer bunu yazdı:
-----------------------------
xyzw__ bunu yazdı:
-----------------------------şöyle yap belki 1kaç haftada AV çıkar =)
kullndıın AV nin laboratuvarına incelensin diye postala.
edit:
lan hakkaten insan biraz araştırır ya herşeyi tbtden mi bekliosun amk bunları banlayın nolur.. :@
http://www.google.com.tr/search?hl=tr&client=firefox-a&channel=s&rls=org.mozilla%3Atr%3Aofficial&hs=1z1&q=mouse+vir%C3%BCs%C3%BC&btnG=Ara&meta=lr%3Dlang_tr
--------------------------------------------
çömezlerin yarısı neden çmezligi atamadan banlanır ? cünkü cogu mal bu malları banlayın amk nolur.. :@
-----------------------------tesüf ederim |:
:P
