Mp3/Mp4 Alacam Tavsiyeleriniz???
-
cemaat kardeşime hediye alacam güzel bişe olsun istiyom tabi maddi olarak uygunda olsun internette epey baktım bide size danışayım dedim
aradığım özellikler
en az 2 gb hafıza
ses kalitesi güzel olacak
çakma olmayacak garantili olacak
video oynatacak(görüntü kalitesi yüksek olacak)
gittigidiyorda falan baktım şu dikkatimi çekti TIKLA
tavsiyelerinizi bekliyom.
-
her zaman sölemişimdir mp3 çalar mp4 çalar alma onun yerine hepsini ve fazlasını içeren uygun fiyatlı bi telefon al.. =)
-
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------her zaman sölemişimdir mp3 çalar mp4 çalar alma onun yerine hepsini ve fazlasını içeren uygun fiyatlı bi telefon al.. =)
-----------------------------la söz verdik bir kere hem tele ihtiyacı yok.
-
dikkatini çeken çok kullanışlı.. 3 yıl kullandım bluetooth fln her türlü şey var. almanı tavsiye ederim :)
-
ben philipsn mp4 ünü kullanyrm gayet memnunum ses kalitesi güzel(kullandgn kulaklıga gorede deiğişiyo baya)
-
yav al gitti gidiyordan falan salla ne farkı var çakma alma yeter zamanında çok çakma kullandım çok başım ağrıdı gerisi senın güzel gönlünün bileceği iştir ....
-
kajmerpac bunu yazdı:
-----------------------------
ben philipsn mp4 ünü kullanyrm gayet memnunum ses kalitesi güzel(kullandgn kulaklıga gorede deiğişiyo baya)
-----------------------------fiyat???birde film izlemeye elvişlimi?seyahatte filan
-
-
http://tr.creative.com/products/product.asp?category=213&subcategory=215&product=17043&listby=
bu aleti ben kız arkadaşıma almıştım sonra ev arkadaşımda gördü gitti aldı hoş bişey ufacık tefecik..
tavsiye: 1) alırken mutlaka usb den şarjlı olmasına dikkat et
2) o mp4 denilen zırvaların camları ince oluyo kırıldığında hem bulunmuyo hemde pahalıya takıyolar sanada takman için satmıyolar :|
3) bu creative muvoyu önerdim çünkü harbiden sağlam bi cihaz pek özelliği ve lcd ekranı yok bu yüzden 10 saat pil diyo ve o gerçekten 10 saattir :D
http://tr.creative.com/products/product.asp?category=213&subcategory=215&product=17474 buda iyi gibi duruyo tercihin mp3 player ise bence bi gözden geçir ;)
-
hoca benim yorumumdan başka yorumu okuma :D
creative zen mozaic
-
heza bunu yazdı:
-----------------------------kajmerpac bunu yazdı:
-----------------------------
ben philipsn mp4 ünü kullanyrm gayet memnunum ses kalitesi güzel(kullandgn kulaklıga gorede deiğişiyo baya)
-----------------------------fiyat???birde film izlemeye elvişlimi?seyahatte filan
-----------------------------
fiyatnı bilmyrm benmki almanyadan gelmişti.video izlerkende görüntüsü ii baya
