Msdos Kitabı Ve Msdos Versiyonu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    plastner
    plastner's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2011
    Erkek

    Merhaba arkadaşlar bu aralar ms-dos'a merak saldım bunu için bi kitap almayı düşünüyorum.Ms-dos 4 - ms-dos 5 - ms- dos 6 - ms-dos 6.2 gibi gibi kitaplar mevcut...

    Hangi versiyonu alacağıma karar veremedim çünkü ms-dos versiyonumu bilmiyorum.Ms-dos versiyonumu nasıl öğrenebilirim?

    Ayrıca önerebileceğiniz ms-dos kitabı yada e-book'u mevcutmudur.


    Teşekkürler.


    Busiest men find the most time....
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mc_cO_By
    Mc_cO_By's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Nisan/2006
    Erkek

    Soruna yanıt olmayacak söylediklerim hocam ama seni geleceğe davet ediyorum.

    Daha güncel şeylere odaklanmanın daha faydalı olacağını düşünüyorum.

    http://www.tahribat.com/Forum-Stanford-Universitesi-Developing-Apps-For-Ios-Egitimi-Turkce-153236/ gibi.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    plastner
    plastner's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2011
    Erkek

    Bir umut ile up


    Busiest men find the most time....
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeRRoR
    TeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Amacın nedir? (dalga amaçlı sormadım,  ne yapmayı hedefliyorsun ms-dos öğrenerek diye merak ediyorum, kaçırdığım nokta ne diye)


    herkes programcı olmak zorunda değildir, lütfen bir zorunluluk gibi programlama dilleri öğrenmeye çalışmayın. yabancı dil filan öğrenin amq.// s.kimin etini yerim, kasaba minnet etmem.// ince düşünene kalın girer.//
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    plastner
    plastner's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2011
    Erkek

    msdos bilmenin yararrı cook bu yüzden


    Busiest men find the most time....
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Yıl 2012 olmuş ve ms-dos merak salma,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    plastner
    plastner's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2011
    Erkek

    ben hala umutluyum yine up up :)


    Busiest men find the most time....
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SinusX
    SinusX's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2010
    Erkek

    başlat -> arama yerine cmd yaz bütün komutlar aynı bildiğim kadarıyla :)


    Si vis pacem para bellum.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    plastner
    plastner's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2011
    Erkek

    SinusX bunu yazdı:
    -----------------------------

    başlat -> arama yerine cmd yaz bütün komutlar aynı bildiğim kadarıyla :)


    -----------------------------

    hocam onları yapınca sadece konsole acılıyor :)


    Busiest men find the most time....
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SinusX
    SinusX's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2010
    Erkek

    cenker_1993 bunu yazdı:
    -----------------------------

    SinusX bunu yazdı:
    -----------------------------

    başlat -> arama yerine cmd yaz bütün komutlar aynı bildiğim kadarıyla :)


    -----------------------------

    hocam onları yapınca sadece konsole acılıyor :)


    -----------------------------

    vikipedia da güzel açıklamışlar yanlıs hatırlamıyorsam ver yazincada versiyonu yazması lazım ms-dos un

    http://tr.wikipedia.org/wiki/MS-DOS


    Si vis pacem para bellum.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PHP-SEO Developer
    Erdem
    Erdem's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2002
    Erkek

    Özellikle ben windows server 2008 r2 de bizzat iç içeyim kendisi ile.

    konsoldan 1 saatte yapabileceğim bir şeyi ms-dos dan 5 dakkaya yapıyorum...

    Ayrıca bat lar oluşturularak bir çok şey de geliştirilebiliyor.

    Tabiki farkı seçeneklerle geleceğe daha güzel hazırlanılabilir ama bunlarda bilinmeli.

    hem konun up olur.

    Gereksiz değil yani bence.

     

     


    Php for SEO nun ardından Php for Gcode (CNC)
Toplam Hit: 4627 Toplam Mesaj: 31