folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Msı Cx 600 Model Laptop Webcam Driver



Msı Cx 600 Model Laptop Webcam Driver

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    l_i_o_n
    l_i_o_n's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Kasım/2010
    Erkek

    slm mürüidler.msı cx 600 model laptop webcam driver ı nı arıyorum.yardımcı olabilirmisiniz


    Сухое говно к жопе не липнет
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Sadece oha diyorum hocam.

    http://www.msi.com/product/nb/CX600.html#/?div=Driver&os=Win7 64

     


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    l_i_o_n
    l_i_o_n's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Kasım/2010
    Erkek
    torpedo_XL bunu yazdı

    hocam camera kısmındaki dowload kısmının farkındasın umarım


    Сухое говно к жопе не липнет
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    This device uses the native driver bundled in operating system.

    hocam kameranın drivera ihtiyacı yok diyor işletim sisteminde gelen gömülü driveri kullanır diyor ?


    Almanya Fatihi
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    l_i_o_n
    l_i_o_n's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Kasım/2010
    Erkek

    hocam gömülü geliyo diyoda çocuklar oynarken silmişler galiba.şimdi laptop camera yok gibi algılıyo.calışmıyo camera


    Сухое говно к жопе не липнет
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    l_i_o_n bunu yazdı

    hocam gömülü geliyo diyoda çocuklar oynarken silmişler galiba.şimdi laptop camera yok gibi algılıyo.calışmıyo camera

    aygıt yöneticisine bir bak ordan sürücüyü güncelle dersne olur gibime geliyor. Zaten silindiyse mutlaka yanında soru işareti olur.


    Almanya Fatihi
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    l_i_o_n
    l_i_o_n's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Kasım/2010
    Erkek

    sorunu ordan farkettim.aygıt yöneticisindee camera ile ilgili hiç bişey yok.


    Сухое говно к жопе не липнет
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    l_i_o_n bunu yazdı

    sorunu ordan farkettim.aygıt yöneticisindee camera ile ilgili hiç bişey yok.

    eylem-donanım değişikliklerini tara dediğinde çıkmıyor mu?


    Almanya Fatihi
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    l_i_o_n
    l_i_o_n's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Kasım/2010
    Erkek
    deja-vu bunu yazdı
    l_i_o_n bunu yazdı

    sorunu ordan farkettim.aygıt yöneticisindee camera ile ilgili hiç bişey yok.

    eylem-donanım değişikliklerini tara dediğinde çıkmıyor mu?

    cıkmıyo hocam

     


    Сухое говно к жопе не липнет
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    l_i_o_n bunu yazdı
    deja-vu bunu yazdı
    l_i_o_n bunu yazdı

    sorunu ordan farkettim.aygıt yöneticisindee camera ile ilgili hiç bişey yok.

    eylem-donanım değişikliklerini tara dediğinde çıkmıyor mu?

    cıkmıyo hocam

     

    bilemedim hocam valla :/


    Almanya Fatihi
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    l_i_o_n
    l_i_o_n's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Kasım/2010
    Erkek
    deja-vu bunu yazdı
    l_i_o_n bunu yazdı
    deja-vu bunu yazdı
    l_i_o_n bunu yazdı

    sorunu ordan farkettim.aygıt yöneticisindee camera ile ilgili hiç bişey yok.

    eylem-donanım değişikliklerini tara dediğinde çıkmıyor mu?

    cıkmıyo hocam

     

    bilemedim hocam valla :/

    en iyisi driver cdsini bulmak hocam


    Сухое говно к жопе не липнет
Toplam Hit: 2308 Toplam Mesaj: 22