Msiyzn32.Dll Bulunamadı!
-

Windows açılır açılmaz bu hatayı alıyorum. Tamam dediğimde rahatlıkla bütün işlemlerimi yapabiliyorum. Ama makine açılınca direk hatayla karşılaşmak istemiyorum. Google Bey'e danıştım ama herhangi bir sonuç bulamadı o da. Size danışayım dedim.
Edit: Adını yanlış yazmışsın diyenler olucak biraz önce farkettim. Google'da yine aradım yine sonuç yok.

-
sahte bir hata mesajı. büyük ihtimalle bilgisayarına trojan/virus girmiş. başlangıç ayalarını ve registry i kontrol et. güvenli kipte ve internetini keserek sağlam antivirus ve anti trojanlarla (güncellenmiş olsun) tarama yaptır
unbalanced tarafından 14/Eyl/12 20:08 tarihinde düzenlenmiştir -
Öneri: 1.zemana 2.comodo 3.Avira Internet Security 2012 hayırlı işler...
-
YasamaK bunu yazdı
Öneri: 1.zemana 2.comodo 3.Avira Internet Security 2012 hayırlı işler...
Hocam dediklerini yaptım ama hala devam ediyor.



Hepsinde temiz gözüküyo ama yeniden başlattığımda yine aynı hatayı aldım :

-
pm olarak teamviewer id ve pass verirsen bakayım hocam sistemine..
-
msconfig den yani başlangıç ta çalışan programşar listesinden bir bakıver neymiş nerede kuruluymuş ?
klasör yolu filan ?
-
zalimadam bunu yazdı
msconfig den yani başlangıç ta çalışan programşar listesinden bir bakıver neymiş nerede kuruluymuş ?
klasör yolu filan ?
hocam iş sadece orada bitmiyor ki :) ben çok userinit yad a explorer arkasından exe çalıştırdım. bir de bunun win servis olayı var. zamanında trojan / virus sistemleri ile uğraşanlar bilir ne kadar şeyin "var oğlu var" olduğu hakkında
-
Yolladım hocam. Teamviewer ID ve Pass.
-
ironhandfahri bunu yazdıYasamaK bunu yazdı
Öneri: 1.zemana 2.comodo 3.Avira Internet Security 2012 hayırlı işler...
Hocam dediklerini yaptım ama hala devam ediyor.



Hepsinde temiz gözüküyo ama yeniden başlattığımda yine aynı hatayı aldım :

Avira Internet Security 2012 fire wall olmaması garip :) son bir kere de comodo nun son version full version tercih edilmeli bunları virüse karşı söyledim
-
YasamaK bunu yazdıironhandfahri bunu yazdıYasamaK bunu yazdı
Öneri: 1.zemana 2.comodo 3.Avira Internet Security 2012 hayırlı işler...
Hocam dediklerini yaptım ama hala devam ediyor.



Hepsinde temiz gözüküyo ama yeniden başlattığımda yine aynı hatayı aldım :

Avira Internet Security 2012 fire wall olmaması garip :) son bir kere de comodo nun son version full version tercih edilmeli bunları virüse karşı söyledim
Sağolun hocam. Zaten sorunu çözdü unbalanced müridim. Bir de ben bu virüs programlarını şimdi kaldırsam sorun olur mu ya? Bilgisayarı aşırı derecede yavaşlatıyor. Uzun zamandır da yüklü değildi hiçbiri. 2-3 gündür bu hatayı alıyorum önerinize uyduğum için yükledim. Yoksa aklımın ucundan geçmez benim virüs programı yüklemek. Zaten normalde Linux Ubuntu kullanıyodum. 1 haftalığına arkadaşlarla Killing Floor oynamak için geçtim W7'ye. Neyse çok kafa siktim galiba, herkese teşekkürler iyi geceler.
-
ironhandfahri bunu yazdıYasamaK bunu yazdıironhandfahri bunu yazdıYasamaK bunu yazdı
Öneri: 1.zemana 2.comodo 3.Avira Internet Security 2012 hayırlı işler...
Hocam dediklerini yaptım ama hala devam ediyor.



Hepsinde temiz gözüküyo ama yeniden başlattığımda yine aynı hatayı aldım :

Avira Internet Security 2012 fire wall olmaması garip :) son bir kere de comodo nun son version full version tercih edilmeli bunları virüse karşı söyledim
Sağolun hocam. Zaten sorunu çözdü unbalanced müridim. Bir de ben bu virüs programlarını şimdi kaldırsam sorun olur mu ya? Bilgisayarı aşırı derecede yavaşlatıyor. Uzun zamandır da yüklü değildi hiçbiri. 2-3 gündür bu hatayı alıyorum önerinize uyduğum için yükledim. Yoksa aklımın ucundan geçmez benim virüs programı yüklemek. Zaten normalde Linux Ubuntu kullanıyodum. 1 haftalığına arkadaşlarla Killing Floor oynamak için geçtim W7'ye. Neyse çok kafa siktim galiba, herkese teşekkürler iyi geceler.
zemana kalsın gerisini yola gitsin
