

MSN De İstediğimize Dışarda İstediğimize Meşkul İstediğğimize Ç.İçi Gösterme
-
Arkadaş lar MSN de istediğimize dışarda istediğimize meşkul istediğğimize ç.içi gösterme şansımız varmı.Varsa nassıl oluyor
Şimdiden Teşekkürler -
:D :D
-
-
1-istediğine dışarda gözükmek için..o şahsa dışardayım de ve kaç!..
2-meşkul değil meşgul nasıl olabilirim dersen başkasıyla konuş zaten o kişiyle konuşamayacagın için ona meşgulum yaz ve kaç!..
3-istediğine çevrimiçi gözükmek istiosan istemediklerini engelle!..
belki biraz kırıcı oldum ama k.bakma..senin dediğin özel muameleye girer ki msn de böyle birşey şu an için yok.. -
amele_2 bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------
senden de bu beklenürdü abi :):D:D -
Öpiim mi bi kere nurkan :D :*
-
istediğini çıplak bile gösterebilirsin
-
ben zamanında dediydim bu memlekete adsl olmaz diye....
-
jannissary bunu yazdı:
-----------------------------ben zamanında dediydim bu memlekete adsl olmaz diye....
-----------------------------
Sen daha klavyeyi bilmezken ben dial up tan internete giriodum -
tr bayrağını nickin başına nası koydunuz lan ? kodumu war?
-
jaws067 bunu yazdı:
-----------------------------
jannissary bunu yazdı:
-----------------------------ben zamanında dediydim bu memlekete adsl olmaz diye....
-----------------------------
Sen daha klavyeyi bilmezken ben dial up tan internete giriodum
-----------------------------
hocam sen zonguldaklısın sanırım :D neresinden? ben devrek'De okumuşdum da sora ayrıldım ama olsun yinede okudum 1 sene :D :D ortam yumusar umarım :D :D
Toplam Hit: 15751 Toplam Mesaj: 21