Msn De Şifreli Konuşmak Mümkün Mü?
-
Arkadaşlar msn de yazdıgımız yazıların karşı tarafa belli kriptolarla iletilmesi mümkün mü.Örnek vericek olursam Selam yazdıgımda 3.kişi bunu 39239123 olarak görsün anlatabildim umarım böyle bir program mevcut mu veya imkan varmı?
-
amaç ne ?
-
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------
amaç ne ?
-----------------------------ergenekestyncı olabılır :|
-
MSN konuşmalarımızın başkaları tarafından izlenmesini engeller.
http://rapidshare.com/files/146031327/SimpLite_2.2.11_for_MSN_Messenger.rar
-
Dostum oyle bir program olsa bile gerektiği zaman adamlar o programı yazanı bulur senin kodunu yine çözer :)
ama sen kendine göre bir şifreleme oluşturabilirsin. mesela rakamlar 4=f 5=i 7=v 8=e yaparsan 4578 anlamı five olur :D
-
acoh netsret nışızay :)
hoca tersten yazışın :)
-
ONEMINUTE bunu yazdı:
-----------------------------MSN konuşmalarımızın başkaları tarafından izlenmesini engeller.
http://rapidshare.com/files/146031327/SimpLite_2.2.11_for_MSN_Messenger.rar
-----------------------------şifre istiyor hocam...
-
elminster bunu yazdı:
-----------------------------
ONEMINUTE bunu yazdı:
-----------------------------MSN konuşmalarımızın başkaları tarafından izlenmesini engeller.
http://rapidshare.com/files/146031327/SimpLite_2.2.11_for_MSN_Messenger.rar
-----------------------------şifre istiyor hocam...
-----------------------------
amacı o zaten programın xD
bu arada msn zaten kendisi kriptolayıp gönderio verileri
emailler gibi -
Hybris bunu yazdı:
-----------------------------acoh netsret nışızay :)
hoca tersten yazışın :)
-----------------------------iglib kamla neyetsi admada ıdlam netaz imid D:D:D:
tersten yazdıgını :P
-
elminster bunu yazdı:
-----------------------------ONEMINUTE bunu yazdı:
-----------------------------MSN konuşmalarımızın başkaları tarafından izlenmesini engeller.
http://rapidshare.com/files/146031327/SimpLite_2.2.11_for_MSN_Messenger.rar
-----------------------------şifre istiyor hocam...
-----------------------------şifresiz hocam!
http://rapidshare.de/files/46915632/SimpLite_2.2.11_for_MSN_Messenger_tahribat.com.rar.html
-
msnplus kullanıyorsanız bi kaç script var
