MSN De Sorun Var Yardım Lazım
-
ya msn de nicklerin oldugu kısımlardaki yazılşar fln cok küçük normalde büyük masaüstü ama nasıl düzelticem ?
-
ss atsana?
-
az önce fark ettim sadece msn de yokmuş o farklı kaydet gibi seçenekler menüsündede öyle..
edit: bu arada ss az sonra koycam..
-

tv ile girdim sisteme ama yazılar fln küçük..
-
sil tekrar yükle baboş 2 dk almaz
-
Cia bunu yazdı:
-----------------------------
sil tekrar yükle baboş 2 dk almaz
-----------------------------denedim sorun pc de sanırım
-
masaüstü sağ tık özellikler görünüm gelişmiş tıkla solda ki listeden ayarlara bak
ediiiit::etkin başlık çubuğu üst boyut 18 alt 9
-
Msn Ayarlarından hallediliyor o olay. Biraz kurcala yaparsın.. Düzen sekmesine bak.
-
Cia bunu yazdı:
-----------------------------masaüstü sağ tık özellikler görünüm gelişmiş tıkla solda ki listeden ayarlara bak
ediiiit::etkin başlık çubuğu üst boyut 18 alt 8
-----------------------------96 dpi o normal sanırım bakıcaz şimdi :)
-
orası degil :))görünüm sekmesine gel
-
Cia bunu yazdı:
-----------------------------
orası degil :))görünüm sekmesine gel
-----------------------------düzelttik sanırım dpi dan ama şimdide cok büyük müş :D neyse bir daha el atim :D
