Msn İletiniz Kayarak Görünsün
-
dönü$ hızını ayarlıyabiliyoz mu ?? :D
-
bu ileti excaya kadar kayıyomu :| ?
-
wasd bunu yazdı:
-----------------------------
f1kr3t bunu yazdı:
-----------------------------under_king bunu yazdı:
-----------------------------
İyi ki bi ileti yaptım :| Herkes çatladı nasıl yaptun diye :) ama bu benim ki değil :) Benim ki daha farklı :P Paylaşım için saol kardeşim
-----------------------------kızdırma payla$ırım :P
-----------------------------Bende xD
-----------------------------Fikoş sana ben attım onu istersen paylaş bende sana gaylaşam :)
Wasd bendeki senin kullandığın diil :)
-
Hispanic bunu yazdı:
-----------------------------
başka yerlerdede görüyodum ama yapamıyodum. tbt ye geçtikten sonra istediğim herşeyi yapabiliyom:D
-----------------------------
guduuu bu abin kurban olsun sana :D demek geldi içimden :D -
Protesto bunu yazdı:
-----------------------------
bu ileti excaya kadar kayıyomu :| ?
-----------------------------
kayar abi kaymazsa bile biz kaydırırız :D -
programsızı yokmu lan bu zımbırtının :|
-
under_king bunu yazdı:
-----------------------------
wasd bunu yazdı:
-----------------------------
f1kr3t bunu yazdı:
-----------------------------under_king bunu yazdı:
-----------------------------
İyi ki bi ileti yaptım :| Herkes çatladı nasıl yaptun diye :) ama bu benim ki değil :) Benim ki daha farklı :P Paylaşım için saol kardeşim
-----------------------------kızdırma payla$ırım :P
-----------------------------Bende xD
-----------------------------Fikoş sana ben attım onu istersen paylaş bende sana gaylaşam :)
Wasd bendeki senin kullandığın diil :)
-----------------------------
Bi bildiğiniz varsa söyleyin gençler
