

Msn Listenizdekilere Şaka
-
aguaguauguaugaug.manyak ibşi yaw.bütün arkadaşlarım yedi bu numarayı
-
tabi bunu yiyen arkadaşlar biraz mal oluyor. boyle yapanlara basıyom küfürü :))
-
Avatari kapatip "BU MSN ADRESI ..... TARAFINDAN HACKLENMISTIR" die yazin o da komik oluyor hemde dosunuzu dusmaninizi taniyorsunuz.
-
BeyazSeytan bunu yazdı:
Avatari kapatip "BU MSN ADRESI ..... TARAFINDAN HACKLENMISTIR" die yazin o da komik oluyor hemde dosunuzu dusmaninizi taniyorsunuz.
öyle yaparsan bazı korkaklar hemen engelliyo,sonra bir de herkese açıklamayla uğraş...
-
hehe bi avatar yapin ama yoksa cogu adma anliy saka oldugunu :)
-
eskiden iyiydide şimdi plus eklentisi olan kişiler nick değişince farkediyo hemen..
-
güzel bir şaka hakikaten; bir ara denerim..:)
-
geçen bana da arkadaşım söylediydi yaptım. bi sürü adam yedi. hatta biri oturumu katıp açmış falan
Toplam Hit: 3342 Toplam Mesaj: 19