Msn Login Sıkıntısı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mayla
    mayla's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    kur mercury i rahat et :)

    http://mercury.im

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ordubasaran
    ordubasaran's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2003
    Erkek
    arkadaşım mercury nedir bi anlatırmısın yalnız msn de bir sorun yok sadece bir adreste sorun var

    bu sanal alem bnm ömrümü yedii ömrümüüüüü
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kinyas
    kinyas's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2007
    Erkek

    hoca once su nickini deyiştir.tek amacım şu msni açabilmek yaz.

    onun haricinde konu başlıgın fevkaladenin fevkinde.

    sorununa gelince hic boyle bi hatayla karsılasmıs deyilim.karsılasanda yoktur tahminim.en iyisi akla gelmez şeyleri dene.modeme reset at mesela yada msni kaldır tekrar kur felan:D

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaSevYaTerkEt
    YaSevYaTerkEt's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    Dostum;

    Sen veya bir başkası senide dediğin gibi defalarca yanlış bir şifre ile giriş yapmaya çalışmış.

    Diğer bir ihtimal ise, yine sen veya bir başkası unutulan şifre bölümünden defalarca denem yanılma yöntemi ile yeni şifre oluşturmayı denemiş veya gizli soru cevabını yanıtlamaya çalışmış fakat başarılı olamamış.

    Anlattığın olayın tek nedeni bunlardır.

    Boşuna kendini kasma, modemi felan kapatıp açma, 6-7 saat  bekle.

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nihat
    nihat's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2009
    Erkek

    konu başlığı iyiymiş birde şu var :D

    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=86876

     devam et aynı amaçtan 5 tane daha konu istiyoruz:)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kinyas
    kinyas's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2007
    Erkek
    nihat bunu yazdı:
    -----------------------------

    konu başlığı iyiymiş birde şu var :D

    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=86876

     devam et aynı amaçtan 5 tane daha konu istiyoruz:)


    -----------------------------

    abi ben nicikini tek amacım su msni açmak yaz dedim.cocuk  tek amacım su msni açmak diye konu açmıs :D pes(:

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ordubasaran
    ordubasaran's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2003
    Erkek

    arkadaşlar 15 gündür bekliyorum açılmıyor. en son microsoftu aradım acaip yazı geldi . of offffffffff

     Hi Ozkan,

    This is Jer from Windows Live Messenger Technical Support.

     

    Based on the email you sent, I gather that you account was hacked.

    After reviewing the information you provided, your issue can best be addressed by the Windows Live ID Support team since they specialize in issues dealing with user accounts.

    To ensure your concern gets resolved in a timely manner, I will be forwarding your issue to them so they can assist you further. A Windows Live ID Specialist will be sending you a separate reply as soon as possible.

    Please accept my apologies for not being able to assist you directly.

    Should you need assistance with Windows Live Messenger, feel free to contact us at http://support.live.com. We would be more than happy to assist you again.

    Thank you for contacting Windows Live Messenger Technical Support. Have a great day.

    Sincerely,

    Jer

    Windows Live Messenger Technical Support


    bu sanal alem bnm ömrümü yedii ömrümüüüüü
Toplam Hit: 16017 Toplam Mesaj: 18