Msn Messenger Aktif
-
messengerın çok eski sürümü için yazılan bi emulator vardı, kendi messenger serverımızı kuralım :D
-
servis sağlayıcı zaten aktif ben hala kullanıyorum. Pro yu indir kur daha sonra cs ' de Yln nickli müridin yazmış olduğu yamayı kur. Normal msn messenger olarak kullanıyorsun.
-
siz msn den bahs ediyorsunuz ama ben hala ICQ kullanıyorum :)
Gugu sesi bitiriyor beni :))
-
ersn bunu yazdı
servis sağlayıcı zaten aktif ben hala kullanıyorum. Pro yu indir kur daha sonra cs ' de Yln nickli müridin yazmış olduğu yamayı kur. Normal msn messenger olarak kullanıyorsun.
Biraz açıklarmısın.
-
manfolder bunu yazdı
MessengerReviver-2-2-5 ile halen kullaniyorum.coklu msn ilede 3 tane acık
http://mustang.trexion.com/MessengerReviver-2-2-5.exe
şimdi deniyorum. Şu temel parçacıkları yükle önerilir mesajını bir kez daha gördümya ne dim midem kalktı. Aslında zamanında az sıkıntı çektirmedi ama mailleri filan direk bildiriyordu. özelleştirebiliyorduk. Vs stabil çalıştımı bide habire yeni sürüm çıktı yükle bunu diye mecbur etmedimi tam süper olur.
edit: hohohoho harbi çalışıyor la:) windwos 8 üzerinde msn
edit2: dosya gönderilmiyormu ne
edit3: gelen mailleri önceden şu kadar mail geldi diye gösteriyordu sanırım artık göstermiyor.
NuLL29 tarafından 05/Haz/14 11:51 tarihinde düzenlenmiştir -
Skypdan msndeki tadın 10 da birini alamıyorum
-
kaygusuz bunu yazdı
1 yıldırr skype bağlantı sorunu yaşıyorum.
beni isyan ettiren skype alayınız ölün geberin...
msn de bağlantı gitti yoktuAl benden de o kadar kopmalar mesajlarda sorunlar falan tam çıldırmalık
Login olurken bile sorun çıkartıyor bazen , bir gün iyi bir gün kötü
-
NuLL29 bunu yazdıersn bunu yazdı
servis sağlayıcı zaten aktif ben hala kullanıyorum. Pro yu indir kur daha sonra cs ' de Yln nickli müridin yazmış olduğu yamayı kur. Normal msn messenger olarak kullanıyorsun.
Biraz açıklarmısın.
Normal msn i kur . https://cryptosuite.org/forum/programlar/43375-ii-msn-kesin-cozum-yln.html burdaki dosyayı indir detaylarını Yln anlatmış zaten yapamazsan tekrar dönüş yap
-
amsn de iş goruyor ayrıca
http://www.gezginler.net/indir/amsn.html
sansar55 tarafından 05/Haz/14 14:17 tarihinde düzenlenmiştir
