Msn Messenger Aktif

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    detCode
    detCode's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2012
    Erkek

    messengerın çok eski sürümü için yazılan bi emulator vardı, kendi messenger serverımızı kuralım :D


    Who is detCode?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ersn
    ersn's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2011
    Erkek

    servis sağlayıcı zaten aktif ben hala kullanıyorum. Pro yu indir kur daha sonra cs ' de Yln nickli müridin yazmış olduğu yamayı kur. Normal msn messenger olarak kullanıyorsun.


    küfrederiz villalara kulübeden
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    siz msn den bahs ediyorsunuz ama ben hala ICQ kullanıyorum :)

    Gugu sesi bitiriyor beni :))


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NuLL29
    NuLL29's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Temmuz/2007
    Erkek
    ersn bunu yazdı

    servis sağlayıcı zaten aktif ben hala kullanıyorum. Pro yu indir kur daha sonra cs ' de Yln nickli müridin yazmış olduğu yamayı kur. Normal msn messenger olarak kullanıyorsun.

    Biraz açıklarmısın.


    .::::Tesadüfen Doğdum Mecburen Yaşıyorum Zorudan Ölücem:::...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NuLL29
    NuLL29's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Temmuz/2007
    Erkek
    manfolder bunu yazdı

    MessengerReviver-2-2-5 ile halen kullaniyorum.coklu msn ilede 3 tane acık

     http://mustang.trexion.com/MessengerReviver-2-2-5.exe

     

     

     

     

     

    şimdi deniyorum. Şu temel parçacıkları yükle önerilir mesajını bir kez daha gördümya ne dim midem kalktı. Aslında zamanında az sıkıntı çektirmedi ama mailleri filan direk bildiriyordu. özelleştirebiliyorduk. Vs stabil çalıştımı bide habire yeni sürüm çıktı yükle bunu diye mecbur etmedimi tam süper olur.

     

    edit: hohohoho harbi çalışıyor la:) windwos 8 üzerinde msn

    edit2: dosya gönderilmiyormu ne

    edit3: gelen mailleri önceden şu kadar mail geldi diye gösteriyordu sanırım artık göstermiyor.

    NuLL29 tarafından 05/Haz/14 11:51 tarihinde düzenlenmiştir

    .::::Tesadüfen Doğdum Mecburen Yaşıyorum Zorudan Ölücem:::...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Skypdan msndeki tadın 10 da birini alamıyorum

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HacKeR_tr
    HacKeR_tr's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Temmuz/2006
    Erkek
    kaygusuz bunu yazdı

    1 yıldırr skype bağlantı sorunu yaşıyorum.

    beni isyan ettiren skype alayınız ölün geberin...

    msn de bağlantı gitti yoktu 

    Al benden de o kadar kopmalar mesajlarda sorunlar falan tam çıldırmalık

    Login olurken bile sorun çıkartıyor bazen , bir gün iyi bir gün kötü


    Hatalarımla varım, hatta hatasızlıkla gurur duyacak kadar alçalmadım.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ersn
    ersn's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2011
    Erkek
    NuLL29 bunu yazdı
    ersn bunu yazdı

    servis sağlayıcı zaten aktif ben hala kullanıyorum. Pro yu indir kur daha sonra cs ' de Yln nickli müridin yazmış olduğu yamayı kur. Normal msn messenger olarak kullanıyorsun.

    Biraz açıklarmısın.

    Normal msn i kur . https://cryptosuite.org/forum/programlar/43375-ii-msn-kesin-cozum-yln.html burdaki dosyayı indir detaylarını Yln anlatmış zaten yapamazsan tekrar dönüş yap 


    küfrederiz villalara kulübeden
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sansar55
    sansar55's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    amsn de iş goruyor ayrıca

     

    http://netcologne.dl.sourceforge.net/project/amsn/amsn/0.98.9/aMSN-0.98.9-tcl85-windows-installer.exe

     

    http://www.gezginler.net/indir/amsn.html

    sansar55 tarafından 05/Haz/14 14:17 tarihinde düzenlenmiştir

    - ahmet abi sen hala ölmedin mi ya? - yok yok ölmedim - e öldü demişlerdi? - yok ölmedim
Toplam Hit: 6261 Toplam Mesaj: 20