folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Msn Messenger Kişi Engellem Sorunu



Msn Messenger Kişi Engellem Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hunter
    j4x
    j4x's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    Geçen benim msn de herkesi engellemiş kafasina gore açtm tek tek :|


    The king is bleeding.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Oluyo aga öyle bi açarsın yarısı yoktur bi açarsın engellediklerin vardır bi açarsın şu bu..

    hotmailin başında bi ayyaş bilgi işlem sorumlusu var ama bi bulamadım denyoyu..

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ANNE
    irwa
    irwa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Dişi

    renee hoşgeldin ,)

    bende kişiyi siliorum sonra engeli kalıo ama kendide listemde kalıo bidaa siliorum ,)


    dewdim dewrildim geldim
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sezoo
    sezoo's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2008
    Erkek

    ne enterasandırki msn kullanırken birini ekledigimde direk engelli olarak ekliyordu. Bunalttı aq msni minte geçtim mesene kullanıom içim rahat :D


    Dövme Yapılır Mekan ANTALYA-ALANYA
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    farklı sürümler kullanmışsın ondan oluyo sanırım hacım. mesala ben 9.0 kullanıyodum kişi ekliyodum siliyodum vs., sonra 8.5e qeçtim oturumu bi açtım 60 kişi eklemiş(zatenm ekli olanları yeni eklemiş qibi alqılamış),kişi listemin yarısı engellenmiş karman çorman olmuş.


    Cigu bigule :(
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek

    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------
    Öncelikle Herkeze Merhaba :) Msn'i uzun süredir açmamıştım malüm askerlik... Bu gün açtım, birde ne göreyim lisenin yarısını engellemişim :| Yok böle bişey, msne başka kimsenin girmiş olma ihtimali de yok, Var mı sebebini açıklayacak birisi?
    -----------------------------

    Öncelikle hoşgeldin rene hocam.

    Msn i uzunca bir süre bende açmamıştım.Aynı şey benimde başıma geldi.Şifremi de kimsenin bilmesine imkan yoktu.

    Sonradan araştırdım buldum.

     

    -Msn yapısı sürekli olarak bir yenilenme içerisinde.Bazı yenileme-güncellemeler sırasında böyle ufak tefek hatalar çıkmış ortaya.Hatta Msn-2010 ve 2011 de bir kişiyi eklediğinde bile engelli olarak ekliyorsun.otomatik olarak öle.Senden kaynaklanan bir hata değil.

    Ayrıca daha önce eklemiş olduğun anlık ileti kişilerini aynı zamanda çevrimiçi profil sayfana da eklememişsen böle sorun 1 sefere mahsus oluyor.İşte o da güncellemeden dolayı idi.

     

    Bilmiyorum yeterince açıklayıcı oldumu.


    opusdei | ツ Ego sum qui sum | Travelmate, Gourmet, Funny, Unlimited, Enjoy life, uploading...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek

    hoş geldin üstad askerlik nasıl geçtir abi 2011 de kişiye çevirim dışı görün diye bir seçenek var ordan engelleyebiliyorsun. windows live de sorun ise bende de bazen oluyor. Geçmiş olsun bir daha sağ tıklayıp engelle diyip sonra engeli kaldır diyince sorun çözülüyor üstad.


    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şoförsen bas gaza// https://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JohnD
    JohnD's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2008
    Erkek

    beni ekleyen/benim eklediğim kişiler engelli görünüyorlar,sonradan manuel engeli açıyorum.


    DOM..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Rene sen yokken çok şey edğişti msn 2011 çıktı :)

    o senin sorun bütün hesaplarda 1 kere mahsus oluyo sanırım :D benim bütün hesaplarda 1 kere oldu sonra düzeldi

    geçmiş olsun


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkFall
    DarkFall's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    hoşgeldin hocam,

    evet bendede aynı sorun vardı, millete de inandıramıyosun. sildim bende, eski msn en iyisi ben şuan 8.5 beta kullanıyorum, hiç sorun yok.


    Nerde o eski TBT...
Toplam Hit: 3653 Toplam Mesaj: 26