MSN Plus Yarışması Tekrar Başladı
-
Messenger Plus! 6. Yıldönümü Yarışması bütün dünyadan her Messenger Plus! kullanıcısı için açıldı.
Katılım ücretsiz ve Geniş LCD Ekranlar, Xbox 360 Elite, Nintendı Wii, PlayStation 3, video oyunları ve gömlekler kupalar, mausepadler gibi birçok Messenger Plus! eşyası dahil hazır 200 ödülden birini kazanabilirsiniz
--ohh hepsini yazdım :D
bence oynamayın yaw:S boşuna zaman kaybı. Tıkla tıkla dur...
-
toplam 700.700 pixel war arkadaş işe yaramaz ben dün 10 dk uğraştım tıkla tıkla zaman kaybı resmen..
-
a.q öyle bi program olsa ki bütün o ekrana aynı anda tıklasa :D
-
ya halen eski yarışma devam ediyor. 1 ödül kalmış
-
DeAd_BoDiEs bunu yazdı:
-----------------------------
a.q öyle bi program olsa ki bütün o ekrana aynı anda tıklasa :D
-----------------------------
Dediğin şeyi Macroman v2.0 ile yapabilirsin..
Ama sayfanın açık olması lazım..
1-2 reklam üzerine ayarlayıp tıplasın dursun..
Mesela gece bırakabilirsin..
Ultima oynayanlar bilir bu programı..
Bunun için kullanabilirsin mesela :)
Eğer niyetin varsa kullanışını anlatırım ;) -
oynamayın bencede...
boşuna zaman kaybı...
5 dk vaktimi kaybettim ne oldu hiçbirşey...
orda milyonlarca nokta var...
-
sen annat biz başka şeyler icinde kullanalım cogumuz online oyunlardayız nede olsa...
-
ehu makroman demek Balık tutmak demek :) uo demeyin yahu developer oldugum yer kapandı zaten bırakıyom bende:D
-
oyunun ilk açıldığı gün 1 saatten fazla oynadım hiç bi bok kazanamadım dahada oynamam oynayanlarada tavsiyem oynamamaları. hile var mk oyununda
-
beyler 700x765 piksel var toplam 535500 nokta bukadar noktadan bize çıkma ihtimali ne
hiç kasmayalım bencede ben dün denedim o 45 hediyeyide kazanıldıklarına inanmıom beyler...
-
verecen aşiret ağasına parayı tıklatsın millete dursun amk... :D q:
