MSN"De Kontür Şebekesine Dikkat
-
split cam diye arat o programla yapabilirsin
-
eyw ertan
-
bilader indirdim de çalıştırmaya kalkınca şey dio.. "Windows XP Logo uyumluluğu sınamasından geçemedi. Çalıştırırsan sistemin göte gelebilir, belki şimdi belki daa sora" gibisnden bişiler dio aq?
-
güvenlik duvarını falan kapat... zararlı yazılım olarak algılanmıştır.Eğer indirdiğin yer temiz ise yazılımı kullanabilirsin.biraz sistemi kasıyor ama sana kalmış..
Toplam Hit: 2593 Toplam Mesaj: 15
