Mücevher Fuarı Soyuldu (Normalin 5 Katı Güvenliğe Rağmen)
-
sikörtalıdır onlar..
-
hacı su bi gerçek türkiyede tam anlamda prof güvenliksistemi pek yok nadiren vardır sebebide işten anlamayan firmaların ucuz teklifleridir adam butur yerlerde basınç ağırlık sensoru ön tanımlı madde dedektörleri kullanması gerekiyor ama maliyeti yüksek die standart sistemleri tercih ediyolar orneğin bi ofis dinlenip dinlenmediğini aramak için adam radyodan bozma osilatörü bıraz daha geliştirilmiş cıhazla arama yapıyo :) konuyla alakasız ama örnek işte malesef TR de paradan kaçmak için prof sistemle kullanılmıyor :l
-
sanırım bu fıkra iboyu göz göre göre vurduran korumaları, mücevherleri çaldıran mallara yazılmış
Türk ve Japon sirketleri arasinda bir kurek yarışı düzenlenmesine karar verildi.
Her iki takimda performanslarinin en üst düzeyine varabilmek için uzun ve zorlu
bir hazirlik doneminden gecti.
Büyük gün geldi ve iki takimda kendini hazir hissediyordu.
Japonlar yarışı bir kilometre farkla kazandilar.
Yaris sonrasi Türk takimi cok sarsilmisti.
Türk sirket yönetimi yarisin acik farkla kaybedilmesinin nedeninin
bulunmasina karar verdi.
Yapilan arastirmalar,analizler ve uzun çalışmalar sonucu hata
bulundu ve çözum önerisi getirildi.
Japonlarin takiminda, 8 kisi kürek cekiyor,
1 kisi dumencilik yapiyordu.
Türk Takiminda ise,
1-kisi kürek çekiyor, 8-kisi dümeni kullaniyordu.
9-kisilik Türk takimi, Japonlarla bir yaris yapmak üzere yeniden yapilandi.
Yeni yapilanma sekli şöyleydi :
- 4-dümen müdürü,
- 3-bölgesel dümen müdürü
- kürek cekmekle görevli kisinin performansindan
sorumlu bir Dümen yoneticisi,
- ve kürek cekme elemani.
ikinci yarisi Japonlar iki kilometre arayla kazandilar.
Tepesi atan Türk sirketi yonetim kurulu hemen harekete gecti.
Yarisin kaybedilmesinden sorumlu tutulan kürekci kovuldu ve
müdürlere sorunun çözümüne olan katkilarindan dolayi ikramiye verildi. -
-
by_kamu bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------Aynen bende bunu yazmaya gelmiştim...
-
bizde o mücevherleri koruyan bir müdür, 3 yardımcısı , 4 şef, bir tanede güvenlikçi vardır . eminim güvenlikçi olan tek kişi işten atılmıştır :D
-
vay be O kadar kameraya o kadar önleme rağmen çalabildilerse helal olsun.
-
sigortadan para yürütmek için bilerek soydurmuşlardır
-
onca pahalı bişeyin emitasyonunu tezgaha koymamak hata.. gel çal demişler resmen..
-
McBrAyN bunu yazdı:
-----------------------------
kim bilir normal güvenlık olsa fuarı götürcekler heralde :)
-----------------------------
