folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Muhtarlar Ne Yapar ?



Muhtarlar Ne Yapar ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Poet
    Poet's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2011
    Erkek

    bizim bi muhtar vardı,önce porno izlerken yakaladılar.Sonra sekretere asılırken,sonra karısını boşadı,sonra sekreterle evlendi.şimdi çocuk yapmış bide,sekreter 25-30 falan,adam en az 50-55 var :D sonraki muhtarımız da şeker gibi adamdı,kanserden öldü geçenlerde


    Ben de Özledim http://www.youtube.com/watch?v=ZKuF5ElELgU Dağılmayın lan çok yalnızım
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slanger
    slanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek
    Poet bunu yazdı

    bizim bi muhtar vardı,önce porno izlerken yakaladılar.Sonra sekretere asılırken,sonra karısını boşadı,sonra sekreterle evlendi.şimdi çocuk yapmış bide,sekreter 25-30 falan,adam en az 50-55 var :D sonraki muhtarımız da şeker gibi adamdı,kanserden öldü geçenlerde

    vay be bizim muhtar da sekreteriyle değil asılmak olaya girmiş ama karısını da boşamamış.muhtarlık önünde ambulansı bile var adamın geziyo bazen ambulansı kendi sürüyo bide poz verip facebooka koymuş + tam bi hükümet yalakasıdır gerekli bi iş yaptığını görmedim en son facebookta nasılsın yiğenim halini hatrını sorayım dedim yazmıştı :D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    RETRET bunu yazdı
    Robinson_Crusoe bunu yazdı

    Onların en önemli görevli düşman saldırısında kendilerine verilen tabancalarla mahalle halkını korumak,

    şerifle karıştırıyorsun.

    Şerif değilmi zaten onlar, :)


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackhammer
    blackhammer's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2003
    Erkek

    dogal gaz dagitiminda muhatarin cevresine ve cenesine gore dagitimin dogal gaz hattinin ilk kendi mah. gelmesini saglar

    telekom un fiber optik kablolarinin yukaridaki sartlara gore ilk kendi mah. gelmesini saglar.

    belediyenin park bahce islerinde yukaridaki sartlara gore en cok kendi mah. yapilmasini saglar.

    mah. genclerine is olanaklari saglar.

     

    bunlar muhtarlarin yaptigi gayriresmi islerin bazilaridir. resmi isleri ise ikametgah gibi ufak tefek evraklarin verilmesidir.


    ph"nglui mglw"nafh cthulhu r"lyeh wagh"nagl fhtagn
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EscDewil
    EscDewil's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2008
    Erkek

    Asıl para camilere gidiyor. Türkiyede 80 bin kusur cami var. Bir imam en düşük 1600 lira para alıyor.Aylık 128.000.000 lira yapıyor aşağı yukarı. Bazı camilerde 2-3 tane imam var. Daha artıyor bu para. Çok gereksiz yerlere cami yapmışlar. Bizim eve 10 dk uzaklıkla 6 tane cami var. Bu kadar imam yerine öğretmen alsalar daha iyi. 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    EscDewil bunu yazdı

    Asıl para camilere gidiyor. Türkiyede 80 bin kusur cami var. Bir imam en düşük 1600 lira para alıyor.Aylık 128.000.000 lira yapıyor aşağı yukarı. Bazı camilerde 2-3 tane imam var. Daha artıyor bu para. Çok gereksiz yerlere cami yapmışlar. Bizim eve 10 dk uzaklıkla 6 tane cami var. Bu kadar imam yerine öğretmen alsalar daha iyi. 

    Hocam konuyu dini taraflara çekme istersen


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EscDewil
    EscDewil's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2008
    Erkek
    Citizen bunu yazdı
    EscDewil bunu yazdı

    Asıl para camilere gidiyor. Türkiyede 80 bin kusur cami var. Bir imam en düşük 1600 lira para alıyor.Aylık 128.000.000 lira yapıyor aşağı yukarı. Bazı camilerde 2-3 tane imam var. Daha artıyor bu para. Çok gereksiz yerlere cami yapmışlar. Bizim eve 10 dk uzaklıkla 6 tane cami var. Bu kadar imam yerine öğretmen alsalar daha iyi. 

    Hocam konuyu dini taraflara çekme istersen

    Susalım o zaman. Her zaman susuyoz zaten.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CEO
    CEO's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek
    EscDewil bunu yazdı

    Asıl para camilere gidiyor. Türkiyede 80 bin kusur cami var. Bir imam en düşük 1600 lira para alıyor.Aylık 128.000.000 lira yapıyor aşağı yukarı. Bazı camilerde 2-3 tane imam var. Daha artıyor bu para. Çok gereksiz yerlere cami yapmışlar. Bizim eve 10 dk uzaklıkla 6 tane cami var. Bu kadar imam yerine öğretmen alsalar daha iyi. 

    Otur birde askeriyedeki astsubayları ve subayları, hatta generalleride araştır bakalım. Ne boka yarıyorlar akşama kadar çay çorba içmekten başka (hepsi için söylemiyorum %75'i için bu durum geçerli ama)

    Camilere giden paranın kaç milyon katı askeriyeye gidiyor anlarsın :)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek
    EscDewil bunu yazdı
    Citizen bunu yazdı
    EscDewil bunu yazdı

    Asıl para camilere gidiyor. Türkiyede 80 bin kusur cami var. Bir imam en düşük 1600 lira para alıyor.Aylık 128.000.000 lira yapıyor aşağı yukarı. Bazı camilerde 2-3 tane imam var. Daha artıyor bu para. Çok gereksiz yerlere cami yapmışlar. Bizim eve 10 dk uzaklıkla 6 tane cami var. Bu kadar imam yerine öğretmen alsalar daha iyi. 

    Hocam konuyu dini taraflara çekme istersen

    Susalım o zaman. Her zaman susuyoz zaten.

    Muhtar konusunu nasıl cami ye bağladın ? Zekana hayran kaldım...

    Muhtar dediğin 5 TL karşılığında 1 adet a4 kağıdına çıktı alıp imzalayan kişidir. O kağıt genelde ikmetgah oluyor. Bide bazıları bir artist oluyor.. Sanırsın muhtar değil vali :D Bu tarz muhtarları ezmişliğim çoktur.


    opusdei | ツ Ego sum qui sum | Travelmate, Gourmet, Funny, Unlimited, Enjoy life, uploading...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackmir
    blackmir's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ekim/2002
    Erkek

    muhtar dediğin büyük şehirlerde verir ikametgahı parayla, maaşıdaa çok düşük :)

    artık ikametgahı nüfus müdürlüğünden ücretsizde alıyosun :)

    Devletin her işi sıkıntı askeri polisi imamı :) 

    çalıştığım iş gereği muhtarlarla haşır neşiriz 460 TL para alıyorlar şimdi çıkan kanunla iki katına çıkması lazım.

    Bütün köylünün işiyle uğraşıyorsun köyün her sorunuyla ilgileniyorsun.

    ilgilenenler için söylüyorum bunu :) resmi ilerin hepsinde mühürleri lazım onun için köyde kaç kişi varsa muhtar ilgilenmk zorunda :)

    bütün duyuruları bilgilendirmeleri devlet dairelernden alıp köylüye duyuruyor :)

    460 TL de o kadar işle uğraşılırmı dersen veya fazla dersen orasıda sana kalmış :)


    "Sevin O seni her an yaşattığı için ." "Üzül O nu bir an yaşayamadığın için."
Toplam Hit: 2908 Toplam Mesaj: 22