Muhtarlar Ne Yapar ?
-
bizim bi muhtar vardı,önce porno izlerken yakaladılar.Sonra sekretere asılırken,sonra karısını boşadı,sonra sekreterle evlendi.şimdi çocuk yapmış bide,sekreter 25-30 falan,adam en az 50-55 var :D sonraki muhtarımız da şeker gibi adamdı,kanserden öldü geçenlerde
-
Poet bunu yazdı
bizim bi muhtar vardı,önce porno izlerken yakaladılar.Sonra sekretere asılırken,sonra karısını boşadı,sonra sekreterle evlendi.şimdi çocuk yapmış bide,sekreter 25-30 falan,adam en az 50-55 var :D sonraki muhtarımız da şeker gibi adamdı,kanserden öldü geçenlerde
vay be bizim muhtar da sekreteriyle değil asılmak olaya girmiş ama karısını da boşamamış.muhtarlık önünde ambulansı bile var adamın geziyo bazen ambulansı kendi sürüyo bide poz verip facebooka koymuş + tam bi hükümet yalakasıdır gerekli bi iş yaptığını görmedim en son facebookta nasılsın yiğenim halini hatrını sorayım dedim yazmıştı :D
-
RETRET bunu yazdıRobinson_Crusoe bunu yazdı
Onların en önemli görevli düşman saldırısında kendilerine verilen tabancalarla mahalle halkını korumak,
şerifle karıştırıyorsun.
Şerif değilmi zaten onlar, :)
-
dogal gaz dagitiminda muhatarin cevresine ve cenesine gore dagitimin dogal gaz hattinin ilk kendi mah. gelmesini saglar
telekom un fiber optik kablolarinin yukaridaki sartlara gore ilk kendi mah. gelmesini saglar.
belediyenin park bahce islerinde yukaridaki sartlara gore en cok kendi mah. yapilmasini saglar.
mah. genclerine is olanaklari saglar.
bunlar muhtarlarin yaptigi gayriresmi islerin bazilaridir. resmi isleri ise ikametgah gibi ufak tefek evraklarin verilmesidir.
-
Asıl para camilere gidiyor. Türkiyede 80 bin kusur cami var. Bir imam en düşük 1600 lira para alıyor.Aylık 128.000.000 lira yapıyor aşağı yukarı. Bazı camilerde 2-3 tane imam var. Daha artıyor bu para. Çok gereksiz yerlere cami yapmışlar. Bizim eve 10 dk uzaklıkla 6 tane cami var. Bu kadar imam yerine öğretmen alsalar daha iyi.
-
EscDewil bunu yazdı
Asıl para camilere gidiyor. Türkiyede 80 bin kusur cami var. Bir imam en düşük 1600 lira para alıyor.Aylık 128.000.000 lira yapıyor aşağı yukarı. Bazı camilerde 2-3 tane imam var. Daha artıyor bu para. Çok gereksiz yerlere cami yapmışlar. Bizim eve 10 dk uzaklıkla 6 tane cami var. Bu kadar imam yerine öğretmen alsalar daha iyi.
Hocam konuyu dini taraflara çekme istersen
-
Citizen bunu yazdıEscDewil bunu yazdı
Asıl para camilere gidiyor. Türkiyede 80 bin kusur cami var. Bir imam en düşük 1600 lira para alıyor.Aylık 128.000.000 lira yapıyor aşağı yukarı. Bazı camilerde 2-3 tane imam var. Daha artıyor bu para. Çok gereksiz yerlere cami yapmışlar. Bizim eve 10 dk uzaklıkla 6 tane cami var. Bu kadar imam yerine öğretmen alsalar daha iyi.
Hocam konuyu dini taraflara çekme istersen
Susalım o zaman. Her zaman susuyoz zaten.
-
EscDewil bunu yazdı
Asıl para camilere gidiyor. Türkiyede 80 bin kusur cami var. Bir imam en düşük 1600 lira para alıyor.Aylık 128.000.000 lira yapıyor aşağı yukarı. Bazı camilerde 2-3 tane imam var. Daha artıyor bu para. Çok gereksiz yerlere cami yapmışlar. Bizim eve 10 dk uzaklıkla 6 tane cami var. Bu kadar imam yerine öğretmen alsalar daha iyi.
Otur birde askeriyedeki astsubayları ve subayları, hatta generalleride araştır bakalım. Ne boka yarıyorlar akşama kadar çay çorba içmekten başka (hepsi için söylemiyorum %75'i için bu durum geçerli ama)
Camilere giden paranın kaç milyon katı askeriyeye gidiyor anlarsın :)
-
EscDewil bunu yazdıCitizen bunu yazdıEscDewil bunu yazdı
Asıl para camilere gidiyor. Türkiyede 80 bin kusur cami var. Bir imam en düşük 1600 lira para alıyor.Aylık 128.000.000 lira yapıyor aşağı yukarı. Bazı camilerde 2-3 tane imam var. Daha artıyor bu para. Çok gereksiz yerlere cami yapmışlar. Bizim eve 10 dk uzaklıkla 6 tane cami var. Bu kadar imam yerine öğretmen alsalar daha iyi.
Hocam konuyu dini taraflara çekme istersen
Susalım o zaman. Her zaman susuyoz zaten.
Muhtar konusunu nasıl cami ye bağladın ? Zekana hayran kaldım...
Muhtar dediğin 5 TL karşılığında 1 adet a4 kağıdına çıktı alıp imzalayan kişidir. O kağıt genelde ikmetgah oluyor. Bide bazıları bir artist oluyor.. Sanırsın muhtar değil vali :D Bu tarz muhtarları ezmişliğim çoktur.
-
muhtar dediğin büyük şehirlerde verir ikametgahı parayla, maaşıdaa çok düşük :)
artık ikametgahı nüfus müdürlüğünden ücretsizde alıyosun :)
Devletin her işi sıkıntı askeri polisi imamı :)
çalıştığım iş gereği muhtarlarla haşır neşiriz 460 TL para alıyorlar şimdi çıkan kanunla iki katına çıkması lazım.
Bütün köylünün işiyle uğraşıyorsun köyün her sorunuyla ilgileniyorsun.
ilgilenenler için söylüyorum bunu :) resmi ilerin hepsinde mühürleri lazım onun için köyde kaç kişi varsa muhtar ilgilenmk zorunda :)
bütün duyuruları bilgilendirmeleri devlet dairelernden alıp köylüye duyuruyor :)
460 TL de o kadar işle uğraşılırmı dersen veya fazla dersen orasıda sana kalmış :)
