Multi Beyin

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    salihcan38
    salihcan38's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Nisan/2008
    Erkek

    işte zor bir oyun daha gerçekten zor 2000 aşmak için yarım saat uğraştım.

    http://www.kraloyun.com/Oyunlar/Zeka/Multi_Beyin

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilinmeyen
    Bilinmeyen's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    Ben böle oyunun..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    oyunun adi manyak, multi beyin hahahahah:D:D

    şaka bi yana oha ne bişim oyun bu :) 


    [36073//anarsistherif]~20.07.15
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PsychoDawn
    PsychoDawn's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    Beynim ağırdı ... :s
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayteach
    ayteach's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2007
    Erkek
    kusura bakma ama zükerim ben böyle oyunu :D

    Bir Serseriyi Öldürecek Yine Serseri Kurşundur...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolySeclorum
    HolySeclorum's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    Güzel oyunmuş :) Baya dikkat istiyo..

    Her Hakkım Saklıdır
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dreampark87
    dreampark87's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    ayteach bunu yazdı:
    -----------------------------
    kusura bakma ama zükerim ben böyle oyunu :D
    -----------------------------

    aynen :) 


    Zifir:10 mg nikotin:0.8 mg karbon monoksit:10 mg WINSTON
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheColtfire
    TheColtfire's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek
    dreampark87 bunu yazdı:
    -----------------------------

    ayteach bunu yazdı:
    -----------------------------
    kusura bakma ama zükerim ben böyle oyunu :D
    -----------------------------

    aynen :) 


    -----------------------------
    Aynen nasıl oyun bu kafamı yorcam :D

    "Ulu sözü dinlemeyen ulur." "Ulu sözü tutmayan uluyu kalır." Kimse uyandiramaz! Iki yahudi bir araya gelse sirket, iki TURK bir araya gelse devlet kurar!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek
    5-10 oynamaya 2628 yaptım :)

    [36073//anarsistherif]~20.07.15
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaTRiXe
    MaTRiXe's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    14463 sıkıcı bi tanede ben flash oyun vereyim sihirli kalem

    edit:skoru flash animasyonun yavaş çalışmasına bağlıyorum 

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    kafam got oldu amk...

    5000 soru cozmus gbı oldum


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha..
Toplam Hit: 1923 Toplam Mesaj: 21