folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Multi Oyun Tavsiye (İnternet Üzerinden)



Multi Oyun Tavsiye (İnternet Üzerinden)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    şimdi herkeste red alert 2 yi kurudk oyunu nasıl oynayabilicez?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Odd Emoji 3D
    BerkayCit
    BerkayCit's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2011
    Erkek
    patates bunu yazdı

    şimdi herkeste red alert 2 yi kurudk oyunu nasıl oynayabilicez?

    hamachi veya gameranger kuracaksınız :)


    havalı bir şeyler yazdığımı hayal edin
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    ok hamachiden sıkıntısız bağlanınca lan gibi görücektir umarım 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piiiranha9242
    piiiranha9242's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Şubat/2014
    Erkek

    Lol olablir cs go da çok öneriyolar 


    ..Morali hep bozuk olan insan..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    her akşam 3-4 arkadaş nargileleri yakar aynı ağ üzerinden çatır çutur red alert 2 oynarız

    Epey sarar büyük kavgalar çıkar

    "spy yok silerim oynicağın oyunu"

    "rafinerileri patlatmayın piçler"

     

    lan üzerinden hızlı şekilde oynamak için udp patchi var ra2nin onu yapmanız gerkeio

    win7 ve üstü verisonlarda iste yönetici olarak, xp uyumluluğunda çalıştırın.

    udp patch ile oyun zevkli şekilde oynanıyor ( her ne kadar single player kadar hızlı olmasada epey sarıyor)

Toplam Hit: 2032 Toplam Mesaj: 16
multi