Multi Oyun Tavsiye (İnternet Üzerinden)
-
şimdi herkeste red alert 2 yi kurudk oyunu nasıl oynayabilicez?
-
patates bunu yazdı
şimdi herkeste red alert 2 yi kurudk oyunu nasıl oynayabilicez?
hamachi veya gameranger kuracaksınız :)
-
ok hamachiden sıkıntısız bağlanınca lan gibi görücektir umarım
-
Lol olablir cs go da çok öneriyolar
-
her akşam 3-4 arkadaş nargileleri yakar aynı ağ üzerinden çatır çutur red alert 2 oynarız
Epey sarar büyük kavgalar çıkar
"spy yok silerim oynicağın oyunu"
"rafinerileri patlatmayın piçler"
lan üzerinden hızlı şekilde oynamak için udp patchi var ra2nin onu yapmanız gerkeio
win7 ve üstü verisonlarda iste yönetici olarak, xp uyumluluğunda çalıştırın.
udp patch ile oyun zevkli şekilde oynanıyor ( her ne kadar single player kadar hızlı olmasada epey sarıyor)
