Müritler Sıkıldım !
-
Merhaba müritler.
16 yaşındayım. 11 yıldan beri bilgisayar başındayım 4 yaşımda bilgisayarla tanıştım. Son 4 yıldan beri felan iyice asosyallik konumuna girmiş. Bilgisayar başından kalkmaz oldum. Dışarıya çıkmıyorum. Hiç arkadaşım yok ve iki yıl önce bursadan istanbula taşındım 2 yıldan beri yapayalnızım kafama uyan arkadaş bulamıyorum kendime. Bursada arkadaşlarım var ayda bir gittiğimde neşem yerime geliyor yaşama sevinci kazanıyorum ama istanbula döndüğümde durum değişiyor. Herzamanki gibi bilgisayar başındayım. Tahribata feyse bakıyorum bir uğraşım yok programlama dilleriyle aram iyiydi ama beni daha çok asosyalliğe gömdü.
Durum budur hocalar.
Yorumlarınızı bekliyorum.
-
http://www.lordofultima.com/tr/ref/2392700262
refliğimden gir :D
sıkıntı kalmaz :D
-
ergenlikte olur böyle şeyler. geçer bir zaman sonra
-
kız bulman lazım,ondan sonra sıkılcak şeyin kalmaz ztn :D bide kız gevezeyse tamam :D
-
DiKeyEy bunu yazdı:
-----------------------------
kız bulman lazım,ondan sonra sıkılcak şeyin kalmaz ztn :D bide kız gevezeyse tamam :D
-----------------------------hocam sorma ya dün gece bir kız açıldı bana. kız bursadan "mesafeleri sevmem sende sevme" dedi içime oturdu amk.
-
mesafe dediğin nedirki de koydumu geçer de
-
19 yıldır yaşıyorum. Bi sıkıntı çıkmadı. İyi geceler
-
DevilKingtr bunu yazdı:
-----------------------------
mesafe dediğin nedirki de koydumu geçer de
-----------------------------iyi güldürdün ya :D:D
-
angelofhope bunu yazdı:
-----------------------------
Merhaba müritler.
16 yaşındayım. 11 yıldan beri bilgisayar başındayım 4 yaşımda bilgisayarla tanıştım. Son 4 yıldan beri felan iyice asosyallik konumuna girmiş. Bilgisayar başından kalkmaz oldum. Dışarıya çıkmıyorum. Hiç arkadaşım yok ve iki yıl önce bursadan istanbula taşındım 2 yıldan beri yapayalnızım kafama uyan arkadaş bulamıyorum kendime. Bursada arkadaşlarım var ayda bir gittiğimde neşem yerime geliyor yaşama sevinci kazanıyorum ama istanbula döndüğümde durum değişiyor. Herzamanki gibi bilgisayar başındayım. Tahribata feyse bakıyorum bir uğraşım yok programlama dilleriyle aram iyiydi ama beni daha çok asosyalliğe gömdü.
Durum budur hocalar.
Yorumlarınızı bekliyorum.
-----------------------------asosyalliğe devam et programlamaya daha da asıl hayatın kurtulur en azından. sonra sen istemesende millet sana yakınlaşmaya baslar zaten bilginden kapmak için.go go
-
sıkı can iyidir parmak atabilirsin öyle tavsiye ederler . Benım canım sıkılmadıgı ıcın ıhtıyac duymadım
-
nights_judge bunu yazdı:
-----------------------------
angelofhope bunu yazdı:
-----------------------------
Merhaba müritler.
16 yaşındayım. 11 yıldan beri bilgisayar başındayım 4 yaşımda bilgisayarla tanıştım. Son 4 yıldan beri felan iyice asosyallik konumuna girmiş. Bilgisayar başından kalkmaz oldum. Dışarıya çıkmıyorum. Hiç arkadaşım yok ve iki yıl önce bursadan istanbula taşındım 2 yıldan beri yapayalnızım kafama uyan arkadaş bulamıyorum kendime. Bursada arkadaşlarım var ayda bir gittiğimde neşem yerime geliyor yaşama sevinci kazanıyorum ama istanbula döndüğümde durum değişiyor. Herzamanki gibi bilgisayar başındayım. Tahribata feyse bakıyorum bir uğraşım yok programlama dilleriyle aram iyiydi ama beni daha çok asosyalliğe gömdü.
Durum budur hocalar.
Yorumlarınızı bekliyorum.
-----------------------------asosyalliğe devam et programlamaya daha da asıl hayatın kurtulur en azından. sonra sen istemesende millet sana yakınlaşmaya baslar zaten bilginden kapmak için.go go
-----------------------------kim kandırdı olum seni ?
