

Muritlerden İnciler - Siir Yarismasi
-
Tahribat muritlerinden siir yazanlar vardir. Ask konulu herkes en guzel sirini buraya yazsin. En guzelini bulalim.
Herkesten tek siir bekliyoruz. Konu Ask. En onemlisi kendi siiriniz. Henuz yazmadiysaniz yazin 2 satir :) En kisa dortluk. En uzun limitsiz.
Hadi bakalim. -
*************BENMi ? SENMi ? KiM ****************
BENMi SENi SEViYORUM,SENMi BENi?
BENMi HAYATI YASIYORUM,HAYATMI BENi YASIYOR?
Aha deminden beri bunu dusunuyorum,yalnizligin karanlıgın orta gobeginde.Emekci kardesim Huseyin`le beraber gülmeye Calisiyoruz.Gulmeye calisiyoruz,zamani durdurmak icin;BiZMi ZAMANI DURDURACAGIZ,ZAMANMI BiZi DURDURACAK?Belki bir saatligine durduruyoruz zamanı,belki guluyoruz gercekten.Emrah zamanı coktan durdurdu zaten,su anda yedinci uykusunda.
Bazen cocuklugumu hatirliyorum,gercekten cocukmusum.
Zaten yasandı bitti,Alimallah.
COCUKLUGUMU OZLUYORUM,BELKiDE COCUKLUGUM BENi OZLUYOR.
Hani cocukluk arkadaslarim vardı,yasitlarim.Onlar sekiz dokuz yasindaydi,ben on dokuz.Onlar misket oynarken ben Zeybek havasi oynuyordum.Birden simdiye donuyorum,okul yillarimi hatirliyorum.Daha bu sabah girmiştim Aglar sinavina.
YOKSA AGLAR SINAVIMI BANA GiRMiSTi?
En sevdiğim sey sinav zamanlari banyo yapmaktir benim,keselenmeden.
Kendimi anlatiyorum kendime,kendim beni öğrendi,ben kendimi daha taniyamadım.Hani sobayi tutustururken cira yakarsin ya ,bende kendimi yaktim gibi geliyor.
BENMi KENDiMi YAKTIM,YOKSA KENDiMMi BENi..?
Beynimi yikadilar bir zamanlar,ardindan Temiz beyin iyidir dediler,inandim ,inanmaktan baska bir sey gelmiyordu elimden.Birde Program yazmaktan baska.
Aslinda ben basketciyim.Astronot olmak isterdim,Bilgisayarci olacagim.Periyodik cetveli incelerken 7A grubunda karsima cikti isteklerim,hayallerim.isterdim ki 1A grubunda bulabilseydim sevdiklerimi.Pacamizin yarisini hayat kokten kavramadan once..!
Birde dusunuyorum;
BENMi OKULU BiTiRECEGiM,OKULMU BENi BiTiRECEK?
Zaten Isparta artik asla eskisi gibi olmayacak.Tipki sevgilerim gibi.insanlar cok garip mahluklar.Birde insan sevgisi var,hayvan sevgisine benzer.
BENMi iNSANLARi SEViYORUM,iNSANLARMi BENi SEViYOR?
------------------------------------
Kabus (Sicak bi mayis günü Sinavdan sonra) -
THuNDeR__ bunu yazdı:
-----------------------------
.
.
.
.
.
.
Kusura bakmin cıvıttım siz devam edin başarılar..
-----------------------------
çıvıttığını bile bile yazıon, olmazki böyle.
-
Kim ne bilir, seninle benim aramdakini.
Kim çözebilir ki sırrımızı.
Yakalamak mümkün mü bizim gibi;
Karanlıklar ortasında aydınlığı;
Kalabalıklar ortasında yalnızlığı.
Ayrılıkların birleştirdiği yarenleri,
Hasretlerin pişirdiği yürekleri...
Ve kim bilebilir?
İki yürek çırpıntısı kadar dilekleri...
Sevda gibi sevda yaşarım, sende ben...
Kim bilir...
Hasretinle değil..
Yanında durdukça yanar bu sinem...
Varlığa koşanların ardından...
Tebessümle sarılırken sendeki yokluğa...
Kim bilir?
Uzanıpta tutunduğumu...
Sendeki bitmeyen varlığa...
Kim ne bilir, seninle benim aramdakini...
Kim çözebilir sırrımızı?
Seni sevdim!
Bakışlarını sevdim, yeşil yeşil...
Ayrılığı sevdim,
Yanına her gelişimde, tattığım ayrılığı,
Dünyaları terkedip,
Yokluğa daldığımda,
Kimsenin bilipte göremediği,
Önümüze serilen, varlığını sevdim.
Sevdim seni...
Yalnızlıklar ortasında,
Kalabalık duruşunu sevdim.
Kalabalığın ortasında,
Tek başınalığı sevdim.
Sevdim seni...
Sevgisizliğin yer ettiği şu dünyada,
Tüm insanları sevmeni sevdim.
Yaran olup, gönüldeki yaraya,
Merhem olmanı sevdim.
Yar olup, gönül yaralamanı sevdim.
Sevdim seni...
Sevebileceğim kadar...
Gönlümün alabileceği kadar. -
Konuyu actim, siiri unuttum. En yeni siirim.
Hiç bilme
Bilme, rüyalarımdasın
Kalbimin atası, çehremin gülesi yok.. bilme
Hiç bilme mutsuz olduğumu
Hala ölmek istiyorum hala.. hiç bilme
Bilme.. göresidiğimi
Hayallerim İstanbul'da, İstanbul başucumda, bilme
Hiç bilme ağladığımı.. hasretliğimi
Buram buram seni özlediğimi.. hiç bilme.
Bilme.. yalnızlığımı
Yalnızlığım giderek artmakta, bilme.
Hiç bilme nerede, ne hallerdeyim, hangi buhranlardayım
Aşk acısı çeken iyileşmek istemez.. hiç bilme.
Hiç bilme yaşadığımı
Yaşıyorum öyleyse varsın, hiç bilme.. -
acizmendi benim hangi şiirimin katılamsı gerektiğini de müritler seçsin. ben seçim yapmak istemem...
-
olmaz oyle sey :) secim yapamiosan en son yazdigini ya da lk yazdigini daha once siteye eklemedigin birisini vs. gibi bi ozelligi olani koy. bak ben oyle yaptim.
-
Bakarsan uzakta , görmeyi bilirsen yanı başında, düşünürsen aklında
hissedebilirsen ruhundayım. ve bilirsen sevmeyi hep seninleyim...
Bazen günlerce sesin çıkmasada beni unuttuğunu düşünmüyorum hiç.. biliyorum
ki ve inanıyorum ki ben yaşadıkça değil sen yaşadıkça beni unutamayacaksın.
Gece midir insanı hüzünlendiren, yoksa insan mıdır hüzünlenmek için geceyi
bekleyen ... Gecemidir seni bana düşünüdüren, yoksa ben miyim seni düşünmek
için geceyi bekleyen?
İkilem...
balıkların aşkı gibi benim sevgim. birbirlerine asla dokunmaz balıklar ama yüreklerinde
hissederler sevdayı..
bende sana dokunamıyorum ama her zaman yüregimde oldugunu
biliyorum...
Ama ya ben hangi yürekteyim ?...
-
Ne bu siir miir ayaklari ya yumusakmiyiz biz erkek adama yakisirmi ya?
-
Cok gunler agladim bir basima
Cokta guldum
Ama mutlu degildim hicbir zaman
Asla da olmadim,olamam
Birkac sey eksik hala...ya da fazla
Cok yer,cok kisi tanidim
Gene de karsima cikiyor yalnizlik
Hatta umutsuzluga dusuyorum bazen
Kacacak yerler ariyorum,
Duygularima ulasmaya calisiyorum
Gunler daha hizli gecmeye basladi sanki
Daha hizli geliyor olum
Bu karsilamaya hazir degilim henuz
Yapamam,kaderim bu
Bir kenara atamiyorum yasadiklerimi
Vazgecemiyorum isteklerimden,umutlarimdan
Engelleri yikmaya calisiyorum sadece
Gene de basarisizligi goruyorum yolun sonunda
Bu oyundan cekilmem gerekir ama yapmiyorum
Cunku bir sozum var kendime...
Iyiye,en iyiye,dogruga ulasana kadar
Gucum bitene kadar savasacagim
-
Gokyunde ayı gordum senı zannettım
Yeryuzunde senı gordum ayı zannettım
Ne bu sıır mıır yazdık ıste bozuyo bızı amma ıstırak edelım dedım. Bu arada sıırı nereye nasıl cekersenız cekın amma copyrıght mopyrıght aga telıf hakkımı soke soke alırım ona gore
Toplam Hit: 6965 Toplam Mesaj: 28