Müslüman Karşıtlığında Son Perde!
-
Daniel-Koo bunu yazdı:
-----------------------------
Haber gerçek.
Kaynak : http://www.trt.net.tr/Haber/HaberDetay.aspx?HaberKodu=7872d5fc-b92d-4594-a4a4-3f1adb7a4882
-----------------------------Kaynak trt ise zaten inanmamak lazım.
Açıkcası ben bu adamlardan kısa vadede şu tarz haberler de bekliyorum.
"Rte sıçmıyormuş"
-
syntr bunu yazdı:
-----------------------------sene 2011 hala dine inanan var lol
-----------------------------
dine inanlara lol dediğine hitaben stfu retard! -
CasTeaL bunu yazdı:
-----------------------------
Yine din yine ayrımcılık.
Zaten dinler dünyaya ayrımcılık, kin ve nefret dışında ne verdi ki
-----------------------------boş konuşma kardeşim din insana tanrıyı verdi tanrı insanalara doğruyu güzeli iyiyi verdi. Suç dinin değil dini kötüye kullananların. )Bu arada dinci biride değilim. Dinede pek önem vermem fakat imanım vardır.)
-
Reberals bunu yazdı:
-----------------------------
CasTeaL bunu yazdı:
-----------------------------
Yine din yine ayrımcılık.
Zaten dinler dünyaya ayrımcılık, kin ve nefret dışında ne verdi ki
-----------------------------boş konuşma kardeşim din insana tanrıyı verdi tanrı insanalara doğruyu güzeli iyiyi verdi. Suç dinin değil dini kötüye kullananların. )Bu arada dinci biride değilim. Dinede pek önem vermem fakat imanım vardır.)
-----------------------------dine önem vermiyorsun edebiyat yapıyorsun demektir. doğruyu,güzeli ortaçağ tarihlerinde gördük.. o verilen doğruyu ve güzeli ülkemizde de görüyoruz..
konu içinde gokcan'ın dediği gibi adamlar göçü engellemek için bu yöntemi uygulamış olabilir ve uygulamalarıda gayet normal.. Ben de olsam kendi halkıma daha önem veririm.. Peki din hanesinden islami sildirip hristiyanlık yazdırsalar? pek etkili bir yöntem değil anlaşılan.
-
kaçıncı yüzyıldayız insanlar hala akıllarını kullanıpta dinin insanları güzelleştirdiğini iyi bi insan yaptığını göremiyolar,akıllarını kullanmaktan acizler.
-
avrupa ülkeleri , haklı olarak nüfuslarının azalması ve bu nüfusun yerine müslüman ülkelerden gelenlerin geçmesi konusunda son derece endişeliler. bu durum devam ederse kültürleri medeniyetleri yok olacak. bugün müslümanlara gösterdikleri "az da olsa" hoşgörü , biliyorlar ki müslümanlar çoğunluk olunca çocuklarına gösterilmeyecek.
din özgürlüğünden falan bahseden gafiller acaba neden müslüman ülkelerdeki dini azınlıklara uygulanan barbarlıktan bahsetmezler , avrupa yine de şimdiye kadar medeni ölçütler içerisinde davranmaya çalıştı ama ülkenin nüfusu 5 milyonken 1 milyon müslüman var ve halen yığın yğın gelmeye çalışıyorlarsa bir şekilde destur denmesinin zamanı gelmiştir. madem o kadar müslümansın madem okadar dinine bağlısın ne bok işin var danimarkada, fransada ... git suudi arabistanda iranda dinini doya doya katıla katıla yaşa . ayrıca her müslümanın türkler gibi olmadığını da hatırlamak lazım ki baldırı çıplak afrika ülkesinden gelen yabanilerde müslüman sayılıyor. geldikleri ülkede ne kadar demokrasi ne kadar hukuk vardı da şimdi gelmiş elin iskandinavyalısının ülkesinde "medeniyetten" , "beşeriyetten" bahsedebiliyorlar ???
-
müslüman devletlerin tepkisini ölçmek için yapılan birşey olabilir bunlardan herşey beklenir
-
eden bulur
-
tekrar soyluyorum on numara fikir vallahi..keşke Türkiye dede uygulansa çok hoşuma gitti..mesela yabancılar burda otel yapamasa yaparlarsada 4 kat faizli kdv ödeseler..Gerçek milliyetçilik budur abi..Adam kendi vatandaşını savunuyor..Millet napıcak göç etmiyecek..
-
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------
scorpus bunu yazdı:
-----------------------------
CasTeaL bunu yazdı:
-----------------------------
Yine din yine ayrımcılık.
Zaten dinler dünyaya ayrımcılık, kin ve nefret dışında ne verdi ki
-----------------------------din hakkıyla yaşanıyormu
-----------------------------hakkıyla yaşansa daha kötü olurdu
-----------------------------islamiyetle ilgili olarak ne daha kötü olurdu örnek versen
