Mustafa Kemal Ve Cok Partili Sistem..
-
demokrasi amaç değil araçtır. Ülkenin çıkarlarına zarar verirse demokraside şeedileblir. Atatürk'ün yaptığı her şey ülkenin çıkarları içindir. Hiçbir ülke sevgiyle, insan haklarıyla, demokrasiyle kurulamaz ve yönetilemez onlar sadece araçtır..
-
Bu tur savlari savunanlar,demokrasiyi agizlarina sakiz eden kisilerdir...Kendi dusunceleri zorda kaldigi zaman demokrasi diye bagirirlar ama guc kendilerine gectigi zaman karsi taraftakileri asla dinlemezler....Bu ulkede Kemalist degerler her zaman onde olacaktir ve olmalidir...Gerekirse Kemalist Cumhuriyeti korumak icin hicte demokratik olmayan uygulamalar olabilir v e olmalidir ....ki Kemalizm boyle anti-demokratik uygulamalara zaten zemin hazirlamaz....bakin dunyada bizden baska bir ulke gosterin bana...bir siyasi parti ve teroro orgutu ,ulkedeki meydanlara cikip biz sizi bolecegiz diye acik acik soylecek,ilan edecek ve kimse goz altina alinmadan herkes dagilacak...adamlar resmen sizi bolecegiz parcalayacagiz diyorlar ve hala mudahele edilmiyor ...dunyanin hangi ulkesinde boyle birsey var merak ediyorum ? ...Turkiyede insan haklari ve demokrasi dunyadaki bircok ulkeden daha ileri seviyededir...cahil cuhela adamlar osmanlinin son donemlerindeki gibi Avrupa-Amerika hayalleriyle yanip tutustugu icin Turkiyedeki + lardan cok - leri gormeyi basarabiliyorlar....Andolu unv. amk. :)
Toplam Hit: 2524 Toplam Mesaj: 13
