folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Mustafa Kemal Ve Cok Partili Sistem..



Mustafa Kemal Ve Cok Partili Sistem..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fistandantilus
    Fistandantilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2004
    Erkek

    demokrasi amaç değil araçtır. Ülkenin çıkarlarına zarar verirse demokraside şeedileblir. Atatürk'ün yaptığı her şey ülkenin çıkarları içindir. Hiçbir ülke sevgiyle, insan haklarıyla, demokrasiyle kurulamaz ve yönetilemez onlar sadece araçtır..


    Fakat söyleyin kardeşlerim; insanlığın bir ereği eksikse, eksik değil midir- bizzat kendisi de?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Bu tur savlari savunanlar,demokrasiyi agizlarina sakiz eden kisilerdir...Kendi dusunceleri zorda kaldigi zaman demokrasi diye bagirirlar ama guc kendilerine gectigi zaman karsi taraftakileri asla dinlemezler....Bu ulkede Kemalist degerler her zaman onde olacaktir ve olmalidir...Gerekirse Kemalist Cumhuriyeti korumak icin hicte demokratik olmayan uygulamalar olabilir v e olmalidir ....ki Kemalizm boyle anti-demokratik uygulamalara zaten zemin hazirlamaz....bakin dunyada bizden baska bir ulke gosterin bana...bir siyasi parti ve teroro orgutu ,ulkedeki meydanlara cikip biz sizi bolecegiz diye acik acik soylecek,ilan edecek ve kimse goz altina alinmadan herkes dagilacak...adamlar resmen sizi bolecegiz parcalayacagiz diyorlar ve hala mudahele edilmiyor ...dunyanin hangi ulkesinde boyle birsey var merak ediyorum ? ...Turkiyede insan haklari ve demokrasi dunyadaki bircok ulkeden daha ileri seviyededir...cahil cuhela adamlar osmanlinin son donemlerindeki gibi Avrupa-Amerika hayalleriyle yanip tutustugu icin Turkiyedeki + lardan cok - leri gormeyi basarabiliyorlar....Andolu unv. amk. :)

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
Toplam Hit: 2524 Toplam Mesaj: 13