folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Mustafa Kemal"İ Anlamak...



Mustafa Kemal"İ Anlamak...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elevator
    elevator's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2007
    Erkek

    Konuştuğum görüştüğüm tanıştığım kaynaştığım herkes Atatürkçü.

    iki seçenek var.

    1. Atatürkü iyi tanımamışsınız .

    2.yalan söylüyorsunuz.

    hayırmı? o halde ülkem neden bu halde ?


    nekadar anlatırsan anlat,anlattıkların karşındakinin anladığı kadardır... VAR OLDUĞUM İÇİN DÜŞÜNÜYORUM ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek
    erkan07 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Konuştuğum görüştüğüm tanıştığım kaynaştığım herkes Atatürkçü.

    iki seçenek var.

    1. Atatürkü iyi tanımamışsınız .

    2.yalan söylüyorsunuz.

    hayırmı? o halde ülkem neden bu halde ?


    -----------------------------

    Vay be çok güzel bir yorum hoca. Bu söylem şununla da uyuşmaktadır. Amerikan emperyalizmine en fazla karşı olan ülke Türkiye'dir ama gel gör ki göbeğimizin kordonu onlara bağlı. Güzel bir tespit. 


    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    murathan
    murathan's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2007
    Erkek

    tek korkum bu ülkeye bir faydam olmadan hadi aniden gidersem,mesela kalpten gidersem...

    Hababam sınıfı askerde filminde Şafak Sezer diyor ya :"Bişey olamadık,ama bari bi boka yarayalım..."

    Hadi ona da yarayamazsaq.Ve başımızda boyle bir ATATÜRK varken.Ecdada layık olmak,biliyorum onları anlayamayız ama anlamış gibi yapıp bari layık oldugumuza inanıp kendimizi kandıramazmıyız.

    Artık Türkiye nin gerçek gündemini yabancı medyadan mı ögrenecegiz.Bugünü diyorum.Bizim medya bi havadan,gavurlar bi havadan çalıyor.Ama arada bi fark var.Gavurlar Türkiye nin gercek gundemini kendi gundemleriyle eş tutuyorlar.

    Bilmiyorum,bizimkilerin tuzu kuru galiba.Bizimkiler demek deistemiyorum.Onlar biz gibi olamazlar.

    Her şey olacağına varır.Bu saatten sonra başımızdakilerden bir şey uman yok zaten.Bu 8 ay içerisinde yaşananlar sadece savaşa 2 adım daha yaklaştırdı bizi.Ve zaman kısaldı.

    Dedim ya:" Bari bi b*ka yararız.bi faydamız olur.Boyle yaşamak istemiyorum.Gavurlar gibi bende tatil yapmak için para biriktirmek istiyorum,her gun eve 1 ekmegi nasıl götürecegimin hesabını yaparak degil.Boyle yaşanmaz.Tek Türkler yani bizler boyle yaşarız,çünkü savaşın en acımasızını gördük,sabırlıyız,güleryüzlüyüz,devletimizi baş biliriz,isyan bize göre degil...Kopacaksa kopsun,öleceksek ölelim,kalacaksak ecdada layık kalıp yaşayalım,en azından ben hazırım."


    copy
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    drexler
    drexler's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek
    kesinlikle çok kaliteli olmuş tasadüfen gördüm şimdi paylkaşım için sağol

    İTİNA İLE torrentleech davetiyesi aranır. ama kefil bulunamaz :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürkü Anlatmaya Sözcükler Yetmez..

    Bazıları Var Hala At gözlüğü İle bakmaya devam ediyor..Görmemek için Elinden geleni yapıyor.. Onlar Şeriatçiler.

     


    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek
    haklısın eyw hocam

    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asi
    Asi's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Dişi
    Atatürk hakkında en güzel yorumları yapan ve örnek alan hep yabancılar hatta düşman ülkelerin başkanları ileri gelenleri  bile övgüyle söz etmiş ama şimdi Atatürk'ün adı  şerefsiz, kendini bilmez  politikacıların, iş adamlarının dilinde kendi çıkarları için kullanılıyor. Ama biz SÖZDE DEGİL ÖZDE ATATÜRKÇÜLER İSTİYORUZ

    Doğuşumdaki tek olağanüstülük Türk olarak dünyaya gelmemdir.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chinggis
    Chinggis's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2008
    Erkek

    Gelmiş geçmiş en büyük siyasi ve askeri dehanın ruhu şad , mekânı Cennet olsun ! Allah rahmet eylesin .

    Atam'ın fikirleri hiç bir zaman çürümeyecek . Zira ilkelerden biri de devrimcilik . Her zaman millî benliğimizi koruyacağız . Bir gün emin olsunlar ki Atatürk geri dönecek .

    Milyonlarca gencin bedeninde...

    ComputerWolf'a teşekkür ederim bu konu için , çok isabetli , gerekli ve mükemmel bir konu olmuş . 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seadog
    seadog's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek
    THT2005 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürkü Anlatmaya Sözcükler Yetmez..

    Bazıları Var Hala At gözlüğü İle bakmaya devam ediyor..Görmemek için Elinden geleni yapıyor.. Onlar Şeriatçiler.

     


    -----------------------------

    dostum kulaktan dolma konusma diyecem kızacaksın ama bi kere kullandıgın kelimelerin anlamlarını öğren. şeriat ne

    ne demek ne işe yarar sözlüge bi bakta sonra konus. şeriat kanun demektir. 


    devlet istatistik ensititüsüne göre kişi başına düşen tuğla öldürüyormuş
Toplam Hit: 3236 Toplam Mesaj: 20