Musterihizmetler@Turkcell.Com.Tr Saçmalığı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EdepsizPenguen
    EdepsizPenguen's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    hocam bu sosyal medyanın gücünü nasıl kullanıyorsun bizede öğret vala çok lazım olucak bişey bu bende arada sırada ttnetle sıkıntı yaşıyom ne yapabiirim sosyal medya üzerinden bu adamlara


    Yüksek Fizik Mühendisi - Optik Sistem Mühendisi
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Yıllardır ısrarla taahhüt ve paket kullanmayı reddediyorum. kullandığım kadar ödüyorum. belkide daha fazla fatura ödüyorum fakat ibnelik yapılmasına fırsat vermiyorum sinirlerim bozulmuyor.


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EdepsizPenguen
    EdepsizPenguen's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    para var huzur var diyosun yani şeyhim :)


    Yüksek Fizik Mühendisi - Optik Sistem Mühendisi
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı

    Yıllardır ısrarla taahhüt ve paket kullanmayı reddediyorum. kullandığım kadar ödüyorum. belkide daha fazla fatura ödüyorum fakat ibnelik yapılmasına fırsat vermiyorum sinirlerim bozulmuyor.

    aynen,

    adam diyorki zaten kullaniyorsun ve zaten kullanacaksin ek bir maliyeti yok ustelik ek indirimler ek hediyeler veriyoruz niye almiyorsunuz diyor

    diyorum sifir ferrari verseniz 24 ay taahhut verin deseniz yine gecmem diyorum. gecmem de gecmem.

    her seferinde faydasini gordum.

    orn; ttnet internet paketinizi 4mb den 8mb e cikartalim su an 90 tl oduyorsunuz 60 tl ye dusurecegiz dediler yok dedim gecmedim.

    sonra ogrendim ki 8mb a gecenlerin hepsini kotali yapmislar ve tekrar 4mb e dusemiyorsun, 8mb sinirsiz fiyati da 90 tl nin uzerindeydi

    (:


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    telekom
    telekom's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    Ağabeyim ve ben turkcell'den avea'ya geçtik. Memnunuz.
    Babamı da yakında bimcell'li yapacağız (ciddi). :D


    vatandaşa kafam girsin!..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GUS
    GUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2013
    Erkek
    CnkGn bunu yazdı

    Turkcell senle taşak geçmiş hocam

     


  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pSkpt
    pSkpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2010
    Erkek

    Twitterdan numaramı aldıktan sonra aradılar ve konuştular.

    Gönderdiğim maillere baktılar ki hepsi kapanmış görünüyor. Yani sorun çözülmüş işlem bitmiş gibi.

    Maillerim ulaşmış. Daha öncede böyle sorunlar yaşadığımı söyledim.

    Biz kurum olarak vermediğimiz hizmetin bedelini almayız dedi ve işlem yapacağını geri bildirim göndereceklerini söylediler...

     

    Az önce tekrar aradılar ve girdiğim websitesi facebook'mu ya da başka bir sitemi ondan veri kullanım ücreti alındı mı gibi araştırma yapması 24-48 saat süreceği için size 0.31 TL'yi aktarayım aklınızda olumsuz bir şey kalmasın ama dedi.

    Ben de merak ediyorum başkaları da böyle yaşıyor mu acaba sonuçta böyle oluyorsa haksız bir durum var dedim.

    Başka sebeplerden dolayı bir çok şey oluyor vs. dedi.

    İstemedim 0.31 TL mi.

    pSkpt tarafından 26/Haz/13 19:01 tarihinde düzenlenmiştir

    İmza...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trooper
    trooper's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    sikayetvar a yazınca da cok hızlı dönüş yapıyolar bilginize :D


    ZzZzZzZ...!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Şİkayetvar. Com


    ...said addicted.
Toplam Hit: 2403 Toplam Mesaj: 20