Mutlu Olduğunuz Anlar
-
askerliğin bittiği gün off yaa hiç unutamam :) yar... yar.. ye tuncer (bölük komutanı) şarısını söylüyorduk bağıra bğıra
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
askerliğin bittiği gün off yaa hiç unutamam :) yar... yar.. ye tuncer (bölük komutanı) şarısını söylüyorduk bağıra bğıra
-----------------------------komutana opera ha :D
-
son 1 ayda hiç mutlu olduğumu hatırlamıyorum sokayım böyle hayata yani biri 10bin lira verse yinede mutlu olmam biliyorum :|
-
mutluluk mutluluk
mutlu olduğumu pek hatırlamıyorumda
emeğimin karşılığını hemen aldığımda memnun oluyorum.
-
bir kitapta kendi düşüncemi teyit eden bir şeyler okuduğum zaman mutluyumdur.
-
her an mutlu olabilirim , mutluluk insanın içinden geliyo doğru ama devamlı olması önemli olan galiba :)
-
biriyle tanışınca
-
izlediğim filmde başroldeki adamın dramatik bi şekilde arkadan seslendirme geldiği zaman çok etkilenirim mutlu olurum..anlatmak istedğim teknik bi açıklaması vardır ama adı ne bilmiyorum...eminim bi bok anlaşılmadı.
örnek vereyim 50cent filmi .50cent vurulur yerde yatarken adam kafasına silahı dayar tam tetiği çekecek o anda seslendirme başlar..7 65 tabancanın namlusu bana bakıyordu o an öleceğimi hissettim gibi seslendirme girer.işte tam olarak bu dostum buna gerçekten bayılıyorum.:D
-
işten izin aldığımda, yada bir iki saat erken çıktığımda..:D
-
kendi bilgimle ürettiğim tasarımları parayla sattığımda ve o parayı yerken içimde oluşan mutluluk , paha biçilemez : )))
