folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Mutsuzum Manevi Destek Arıyorum



Mutsuzum Manevi Destek Arıyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dina_Kaki
    Dina_Kaki's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2007
    Erkek

    Yazdıklarımı yanlış anlama ama bence sorun senden kaynaklanıyor. Sen onlara karşı nasıl davranırsan aynı tepkiyi alırsın. Aralarında çürükler yok mudur illaki wardır ama hepsinin aynı olacağını sanmıyorum.

    Bazı hataları kendide aramalısın. Aklına gelmeyecek farklı şeyler yapıyosundur.

    Oturaklı ol ki saygı kazanasın. En basitinden para lafı yapma.Cİmri insana bidaha selam wermem ben. Üniversitede çok kalabalık bi arkaş grubum wardı inan 8-9 kişi tek kişiden hergün sigara içtiğimiz olurdu.

    Demek istediğim sen nasılsan arkadaşlarında öyledir.


    Ve blok yapılan derslerin tek güzelliği, bir sigara daha içmeyip düşünebilmek seni..A.Redif YANKI
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    ''manevi destek'' :)

    Hakkında hiç bir şey bilmiyorum. Arkadaşların konusunda sana yardımcı olamam ama senin için yapabileceklerim var. Seninle muhatabım ve bence sen değişirsen birçok şey değişir. Okumanı tavsiye ediyorum. Bakış açında bir farklılık olması baabında

     

    ''Çok samimi iki dost ve arkadaslardı. Fakat bir tanesi çok kurnaz , atılgan ve hareketli, diğeri ise çok saf , dürüst ve sessizdi.

    Bir gün kurnaz olan arkadas , diger arkadasin yanina giderek islerinin bozuldugunu söyler ve kendisinden para ister. Samimi dostu onu hiç kirmaz ve elindeki bütün parayi arkadasina verir.

    Arkadasi bu parayla islerini düzeltir. Bir süre sonra kurnaz olan yine arkadasinin yanina gider ve arkadasinin evlenmek üzere oldugu nisanlisini çok begendigini ve kendisine vermesini ister.

    Arkadasi çok sasirir, ne diyecegini bilemez. Fakat aralarinda o kadar kuvvetli bir sevgi vardir ki arkadasina hayir diyemez, nisanlisini arkadasina verir.Zaman içinde Saf olanin isleri bozulur

    ve birden arkadasi aklina gelir...(ben ona sıkıstıgında iyilik yapmistim diyerek) arkadasinin is yerine gider ve kendisine çalismasi için is vermesini ister.

    Arkadasi ona is vermez.

    Bizimki pismanlik ve üzüntü içinde geri döner ama yinede arkadasina kizamaz.

    Bir gün sokakta dolasirken yanina hasta ve yasli bir adam yaklasir Fakir oldugu için ilaç alamadagini söyler.Bizimki yasli adamcagiza acir, istedigi ilaçlari alir ve adamcagiza verir.

    Kisa bir süre sonra yasli adamin öldügünü duyar Yasli adam çok zengindir ve bütün mirasini kendisine birakmistir. Saf adam artik zengindir.

    Biraz da sevdigi dostuna olankirginligiyla dostunun is yerinin karsisinda bir ev alir ve oraya yerlesir.

    Bir gün evinin kapisini dilenci bir kadin çalar.

    Yasli kadin çok aç oldugunu, kendisine yemek vermesini ister.

    Bizim saf hiç düsünmeden kadini içeri alir karnini doyurur,Kimsesi olmadigini ögrendigi kadina ;

    Kendisinin de yanliz oldugunu söyler ve bu evde birlikte yasiyalim sen evin islerini ve yemekleri yaparsin der, yasli kadin hiç düsünmeden kabul eder.

    Bir süre sonra yasli kadin bizimkine, kendine uygun bir kiz bulup evlenmesini söyler, Bizimki böyle bir kizi nasil ulaşacagini, kendisinin tanidigi olmadigini söyler.

    Yasli kadin ona uygun bir kiz tanidigini ve kendisiyle görüstürebilecegini söyler. Görüsmeler sonucunda evlenmeye karar verilir ve dügün davetiyeleri basilir.

    Bizimkisi kirgin oldugu halde çok samimi dostunu yinede unutamamistir ...

    Biraz da geldigi konumu görmesi açisindan samimi arkadasina da davetiye gönderir

    Dügün günü gelir çatar .

    Saf adam dügün salonunda bir seyler söylemek istegiyle mikrafonu alir ve baslar yasadiklarini anlatmaya ;

    Eskiden çok sevdigim bir dostum vardi . Bir gün isleri bozulunca benden borç para istedi elimdeki bütün parayi verdim. Evlenmek üzere oldugum nisanlimi çok begendigini söyleyerek benden istedi.
    Çok üzülerek onu da kendisine verdim . Çünkü biz gerçek dosttuk onun üzülmesini istemedim.
    Islerim bozuldugunda onun fabrikasina gittim ve çalismak için kendisinden is istedim. Bana is vermedi.
    Çok üzüldüm, ama yinede arkadasima kizmiyorum Çünkü biz gerçek dosttuk.



    Bu konusma üzerine kurnaz olan arkadasi daha fazla dayanamaz mikrafonu
    eline alir ve baslar konusmaya;

    Benim de bir zamanlar çok sevdigim bir dostum vardi. Islerim bozuldugunda kendisinden para istedim, bütün parasini bana verdi. Sonra ondan nisanlisini istedim, üzülerek
    nisanlisini da verdi .

    Nisanlisini istememin nedeni o kadinin arkadasima layik olmamasiydi .

    ....... Kendisi çok saf oldugu için arkadasimi o kadindan bu sekilde kurtardim.

    Isleri bozuldugunda gelip benden is istedi,

    Arkadasimi kendi emrimde çalistiramazdim, o yüzden is vermedim

    Günün birinde karsilastigi yasli adam benim babamdi.

    Babam ölmek üzereydi, onu arkadasimin yanina ben gönderdim ve mirasini ona ben biraktirdim.

    Evine gelen dilenci kadin benim annemdi

    Ona bakip iyi yasamasini saglamak için gönderdim.

    Su anda evlenmekte oldugu kisi de benim kiz kardesim.

    Onu arkadasimla evlenmesine ben ikna ettim

    Herşey senin içindi...

    İnsan dostu için yaptıklarını mecbur kalmadıkça açıklamaz..

    Tüm yakınlık duyduklarınıza birde bu gözle bakın...
    Siz farketmeden sizin için kim bilir neler yaptılar. [sadece sizin için]''


    We can be more, we can be much more.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karahanx
    karahanx's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    konpicyus bunu yazdı:
    -----------------------------

    ''manevi destek'' :)

    Hakkında hiç bir şey bilmiyorum. Arkadaşların konusunda sana yardımcı olamam ama senin için yapabileceklerim var. Seninle muhatabım ve bence sen değişirsen birçok şey değişir. Okumanı tavsiye ediyorum. Bakış açında bir farklılık olması baabında

     

    ''Çok samimi iki dost ve arkadaslardı. Fakat bir tanesi çok kurnaz , atılgan ve hareketli, diğeri ise çok saf , dürüst ve sessizdi.

    Bir gün kurnaz olan arkadas , diger arkadasin yanina giderek islerinin bozuldugunu söyler ve kendisinden para ister. Samimi dostu onu hiç kirmaz ve elindeki bütün parayi arkadasina verir.

    Arkadasi bu parayla islerini düzeltir. Bir süre sonra kurnaz olan yine arkadasinin yanina gider ve arkadasinin evlenmek üzere oldugu nisanlisini çok begendigini ve kendisine vermesini ister.

    Arkadasi çok sasirir, ne diyecegini bilemez. Fakat aralarinda o kadar kuvvetli bir sevgi vardir ki arkadasina hayir diyemez, nisanlisini arkadasina verir.Zaman içinde Saf olanin isleri bozulur

    ve birden arkadasi aklina gelir...(ben ona sıkıstıgında iyilik yapmistim diyerek) arkadasinin is yerine gider ve kendisine çalismasi için is vermesini ister.

    Arkadasi ona is vermez.

    Bizimki pismanlik ve üzüntü içinde geri döner ama yinede arkadasina kizamaz.

    Bir gün sokakta dolasirken yanina hasta ve yasli bir adam yaklasir Fakir oldugu için ilaç alamadagini söyler.Bizimki yasli adamcagiza acir, istedigi ilaçlari alir ve adamcagiza verir.

    Kisa bir süre sonra yasli adamin öldügünü duyar Yasli adam çok zengindir ve bütün mirasini kendisine birakmistir. Saf adam artik zengindir.

    Biraz da sevdigi dostuna olankirginligiyla dostunun is yerinin karsisinda bir ev alir ve oraya yerlesir.

    Bir gün evinin kapisini dilenci bir kadin çalar.

    Yasli kadin çok aç oldugunu, kendisine yemek vermesini ister.

    Bizim saf hiç düsünmeden kadini içeri alir karnini doyurur,Kimsesi olmadigini ögrendigi kadina ;

    Kendisinin de yanliz oldugunu söyler ve bu evde birlikte yasiyalim sen evin islerini ve yemekleri yaparsin der, yasli kadin hiç düsünmeden kabul eder.

    Bir süre sonra yasli kadin bizimkine, kendine uygun bir kiz bulup evlenmesini söyler, Bizimki böyle bir kizi nasil ulaşacagini, kendisinin tanidigi olmadigini söyler.

    Yasli kadin ona uygun bir kiz tanidigini ve kendisiyle görüstürebilecegini söyler. Görüsmeler sonucunda evlenmeye karar verilir ve dügün davetiyeleri basilir.

    Bizimkisi kirgin oldugu halde çok samimi dostunu yinede unutamamistir ...

    Biraz da geldigi konumu görmesi açisindan samimi arkadasina da davetiye gönderir

    Dügün günü gelir çatar .

    Saf adam dügün salonunda bir seyler söylemek istegiyle mikrafonu alir ve baslar yasadiklarini anlatmaya ;

    Eskiden çok sevdigim bir dostum vardi . Bir gün isleri bozulunca benden borç para istedi elimdeki bütün parayi verdim. Evlenmek üzere oldugum nisanlimi çok begendigini söyleyerek benden istedi.
    Çok üzülerek onu da kendisine verdim . Çünkü biz gerçek dosttuk onun üzülmesini istemedim.
    Islerim bozuldugunda onun fabrikasina gittim ve çalismak için kendisinden is istedim. Bana is vermedi.
    Çok üzüldüm, ama yinede arkadasima kizmiyorum Çünkü biz gerçek dosttuk.



    Bu konusma üzerine kurnaz olan arkadasi daha fazla dayanamaz mikrafonu
    eline alir ve baslar konusmaya;

    Benim de bir zamanlar çok sevdigim bir dostum vardi. Islerim bozuldugunda kendisinden para istedim, bütün parasini bana verdi. Sonra ondan nisanlisini istedim, üzülerek
    nisanlisini da verdi .

    Nisanlisini istememin nedeni o kadinin arkadasima layik olmamasiydi .

    ....... Kendisi çok saf oldugu için arkadasimi o kadindan bu sekilde kurtardim.

    Isleri bozuldugunda gelip benden is istedi,

    Arkadasimi kendi emrimde çalistiramazdim, o yüzden is vermedim

    Günün birinde karsilastigi yasli adam benim babamdi.

    Babam ölmek üzereydi, onu arkadasimin yanina ben gönderdim ve mirasini ona ben biraktirdim.

    Evine gelen dilenci kadin benim annemdi

    Ona bakip iyi yasamasini saglamak için gönderdim.

    Su anda evlenmekte oldugu kisi de benim kiz kardesim.

    Onu arkadasimla evlenmesine ben ikna ettim

    Herşey senin içindi...

    İnsan dostu için yaptıklarını mecbur kalmadıkça açıklamaz..

    Tüm yakınlık duyduklarınıza birde bu gözle bakın...
    Siz farketmeden sizin için kim bilir neler yaptılar. [sadece sizin için]''


    -----------------------------

    waayy hacı bu ne yaa :D:D .. 


    Hayat Bizi 61 kenara...
Toplam Hit: 2534 Toplam Mesaj: 14