Mysql Dan Veri Çekmek
-
4snake bunu yazdı:
-----------------------------Landet bunu yazdı:
-----------------------------başlıom :D
$kullanici="root";
$sifre="";
$host="localhost";
$db="sdfdsfds";
mysql_connect($host, $kullanici, $sifre) or die();
mysql_select_db("$db") or die();$sorgu=mysql_query("SELECT * FROM test");
while ($sorgu=mysql_fetch_array($sorgu))
{
echo "$sorgu[id] - $sorgu[nick] - $sorgu[sifre]
";
}
?>bundan yola cık hacım mantıken yaptım çalışması lazım yanlıslık varsada affola :)
// edit : db adını secme seyını yazmamısım :)
uykulu uykulu böle oluyor kusra bakmayın :)
-----------------------------
$kullanici="root";
$sifre="";
$host="localhost";
$db="sdfdsfds";bu bölüme gerenk yok
-----------------------------1.si onları kolaylıkla değiştirebilsin, kodların arasından uğraşmasın diye değişkenlere atamış ne güzel işte.
2.si adam siteyi açtı kapattı bile, 1 senelik konuyu böyle saçma bişiyi söylemek için mi hortlattın :|
-
php mysql var huzur var
-
4snake bunu yazdı:
-----------------------------Landet bunu yazdı:
-----------------------------başlıom :D
$kullanici="root";
$sifre="";
$host="localhost";
$db="sdfdsfds";
mysql_connect($host, $kullanici, $sifre) or die();
mysql_select_db("$db") or die();$sorgu=mysql_query("SELECT * FROM test");
while ($sorgu=mysql_fetch_array($sorgu))
{
echo "$sorgu[id] - $sorgu[nick] - $sorgu[sifre]
";
}
?>bundan yola cık hacım mantıken yaptım çalışması lazım yanlıslık varsada affola :)
// edit : db adını secme seyını yazmamısım :)
uykulu uykulu böle oluyor kusra bakmayın :)
-----------------------------
$kullanici="root";
$sifre="";
$host="localhost";
$db="sdfdsfds";bu bölüme gerenk yok
-----------------------------eminim gerek yoktur :)
