N-70 Almak İstiyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    arkadaslar sizce n-70 almaya değer bi telefon mu 700 ytl ye kadar sınırım var veya onun yerine önerdiginiz bir nokia modeli varmı ?

    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ravage
    Ravage's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek

    hocam bana sorarsan ki sormuşsun :)

    bence bir tele 700 YTL verilmez paraya yazık hepsi konusturuyo...

    çok güzel özellikleri olan bir sürü ucuz tel var piyasada onalara bak 250-300 ytllik en fazla...

    birde şu bizim marka takıntısı var nokia olacak n seires falan bunlara takılma BENCE

      


    Buralar bizden sorulur... Ravage@tahribat.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Leustad
    Leustad's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    Valla ben 3 ay önce aldım hakaten çok memnunum.
    Mp3leri baba gibi dinliyorsun.Ses kalitesi mükemmel...
    Ama alacaksan bence n-70 music edition al onlar deli bişe...

    Acıma Yetime Döner Koyar Gö....
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    octopus bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam bana sorarsan ki sormuşsun :)

    bence bir tele 700 YTL verilmez paraya yazık hepsi konusturuyo...

    çok güzel özellikleri olan bir sürü ucuz tel var piyasada onalara bak 250-300 ytllik en fazla...

    birde şu bizim marka takıntısı var nokia olacak n seires falan bunlara takılma BENCE

      


    -----------------------------
    hocam senide anlıorum 350 ytl e aldıgım Lg telim vardı kayboldu İRF ibnesi bilir gördü telden memnundum ama kayboldu işte ama simdi nokia alcam dedim n-70 falan anla yani :D

    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaRaMaZ
    YaRaMaZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek

    Nokianin son Sürümü N95 , Gerçi daha çikmadilar piyasaya dogru durust ama neyse(H)


    the one and only yaramaz.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ravage
    Ravage's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    tabi erkesin kendi görüsü ALacaksanda al yani alma demem...

    Buralar bizden sorulur... Ravage@tahribat.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    sence fiyatı ne kadar olur :D onun YARAMAZ

    bide bu music editionun ne farkı var klasik n-70 le arasında ne kdar bi fiyat farkı var bi bilgilendirin pls ^^


    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek
    sony ericsson W serisi derim ben..
    bence nokia devri kapandı artık..
    sony ericcsson W810i,K750i,W300i,W850i tavsiye ettiğim modeller ve bana göre bu tavsiye ettiğim modeller n70 den kat kat iyi özellikle W810i yi tavsiye ederim..

    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    ben alma derim sana walla ben biras kullandım hoşuma gitmedi fuzuli para verirsin die dusunuyorum
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    DeAd_BoDiEs bunu yazdı:
    -----------------------------
    sony ericsson W serisi derim ben..
    bence nokia devri kapandı artık..
    sony ericcsson W810i,K750i,W300i,W850i tavsiye ettiğim modeller ve bana göre bu tavsiye ettiğim modeller n70 den kat kat iyi özellikle W810i yi tavsiye ederim..
    -----------------------------
    nokia alcam atakan :D dierlerinden tavsiye isetmiorum abi mucx

    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaRaMaZ
    YaRaMaZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek

    abi yok yok o telefoonda sanirsam :) olagan ustu bisey :):)

    fiyati ise 660 % 799 euro arasinda bisey :(


    the one and only yaramaz.
Toplam Hit: 2390 Toplam Mesaj: 18